כמה עולה התקנת מזגן מיני מרכזי?

התקנת מזגן מיני מרכזי

התקנת מזגן מיני מרכזיאם אתם מחפשים את מערכת המיזוג עבור הבית שלכם, יש להניח כי מזגן מיני מרכזי, יהיה המזגן שאותו אתם תבחרו. מזגן מיני מרכזי מאפשר שליטה על כל המערכת דרך אזור אחד, ויכול להתאים לדירות, בתים וכמובן גם למשרדים שונים. אלא שעולה שאלה חשבוה מאד – מהי העלות של התקנת מזגן מיני מרכזי? יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם, כשמדובר על התקנת מזגנים.

הקריטריונים שמשפיעים על מחיר ההתקנה

  • סוג המזגן – כמובן שהמחיר של התקנת מזגן מיני מרכזי מושפע קודם כל מסוג המזגן עצמו. יש פירמות שונות שמשווקות מזגן מיני מרכזי. ככל שהמזגן נחשב איכותי יותר, חסכוני יותר, חזק יותר ועם יותר שנות אחריות – גם המחיר שלו יעלה כמובן, והדבר משפיע על מחיר ההתקנה.
  • מקצועיות המתקין – באופן טבעי, מתקיני מזגנים שנחשבים מוכרים יותר ומקצועיים יותר – מרשים לעצמם לגבות מחיר גבוה יותר, ועליכם לעשות את השיקו לעד כמה מקצועיות המתקין קריטית עבורכם.
  • מורכבות ההתקנה – האם מדובר על התקנת מזגנים פשוטה יחסית ותנאי הדירה שלכם מאפשרים עבודה מהירה? או שמדובר על מתחם בעייתי שדורש מהמתקין עבודה של שעות ארוכות? ככל שהעבודה קשה יותר – מחיר ההתקנה עולה.
  • שינויים בדירה – האם בעקבות התהליך של התקנת מזגנים יש צורך לשנות את גופי התאורה בבית? האם  יש צורך להזיז כבלי חשמל בתשתית?  האם צריך לבצע עבודות גבס לכיסוי צינורות המזגן? כל אלו כמובן – כוללים עלויות נוספות.

לקבלת הצעת מחיר שפויה להתקנת מזגנים – לחצו כאן

אז מה המחיר הסופי?

המחיר הסופי של התקנת מזגן מיני מרכזי הוא כמובן מגוון מאד. ניתן לראות כי המחיר הממוצע עומד לרוב על 4,000 ש"ח, כאשר ניתן למצוא גם התקנות יקרות במיוחד שמגיעות עד לכדי 7,500 ש"ח, במידה ומדובר על תנאי התקנה מאתגרים ומורכבים במיוחד, אם כי לרוב – המחיר נמוך יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן