כמה עולה התקנת מחסום חניה לבניין?

מחסום חניה

מחסום חניהלא פעם, אתם מבקשים לרכוש אמצעי הגנה מיוחדים, עבור הכניסה לחניון בבניין שלכם. כך בעצם, במקום שכל אחד יוכל להיכנס לחניון של הבניין שלכם, אתם תתקינו מחסום איכותי במיוחד, אשר הכניסה אליו תתאפשר רק בהקשת קוד מתאים, עם מנגנון אזעקה מתאים, וכיו"ב. כמובן שההתקנה של המחסום כרוכה בסכום מסוים, ומכאן חשוב לדעת, מה יכול להשפיע על מחירי ההתקנה של המחסום.

מה משפיע על מחירי ההתקנה?

  • איזה מחסום? – יש שפע של מחסומים שונים – אפשר לבחור מחסום חניה קלאסי, אפשר לבחור שערים נגררים, אפשר לבחור שערים מעוצבים, אפשר שערים חשמליים, ובקיצור – יש שפע אפשרויות, וככל שהאפשרות יותר מתקדמת טכנולוגית ויותר מושקעת, כך המחיר שלה יהיה גבוה יותר.
  • סוג המנוע – בהנחה שמדבור על מנוע עם מנגנון חשמלי מסוים, חשוב מאד לשים לב מהו סוג המנוע שבו משתמשים לטובת פתיחת השער. ישנם מנועים איכותיים יותר – אשר כמובן עולים יותר.
  • אחריות – לכל מחסום חניה שרוכשים עבור הבניין, יש תעודת אחריות, השאלה היא מהי משך תקופת האחריות. ככל שמשך האחריות ארוך יותר – כך לרוב גם מחיר ההתקנה יהיה גבוה יותר.
  • תנאי שטח – יש מקרים שבהם תנאי השטח להתקנת מחסום החניה הם מאתגרים במיוחד. במקרים הללו, אפשר שיהיה צורך להטמיע פתרונות יקרים יותר, או שההתקנה תהיה מורכבת יותר, ולכן מחירה יהיה גבוה יותר.

קבל הצעת מחיר עבור מחסום חניה

על איזה מחיר מדובר?

ככלל, טווח המחירים עבור מחסומי חניה לבניינים יכול להיות רחב למדי, שכן יש לא מעט קריטריונים שמשפיעים עליו. מחירי המחסומים הפשוטים ביותר נעים בין 1,000 ל 2,000 ש"ח כאשר טווח המחירים עולה ככל שהמחסום מורכב יותר, ובקטגוריה היקרה ביותר, המחיר הממוצע עומד על 4,700 ש"ח, עם אפשרויות כמובן למחירים מעט יותר גבוהים או נמוכים בחלק מהמקרים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן