כמה עולה התקנת מערכת מיגון בעסק

מערכות מיגון

מערכות מיגוןאם אתם מנהלים של עסק, חשוב לכם כמובן להגן עליו כמו שצריך. הדרך הטובה והיעילה ביותר להגן בימינו על עסקים, היא פשוט מאד להתקין מערכות שונות של מיגון. עם זאת, תוך זמן קצר תעלה סוגיית המחיר. כדאי לבדוק, איך בכלל מתמחרים את ההתקנה של מערכות המיגון? כיצד המרכיבים השונים של המערכת יכולים להשפיע על המחיר? האם ניתן להוריד את המחיר אבל עדיין ליהנות ממערכת איכותית? בואו ונבין מהם המרכיבים שמשפיעים על מחירי ההתקנה, כדי שתוכלו לקבל הצעות מחיר אמינות יותר:

הכרת המרכיבים שמשפיעים על המחיר

    • שטח העסק – קודם כל ולפני הכל, אחד מהמרכיבים החשובים ביותר שלפיהם אפשר להבין מה תהיה העלות הכוללת של התקנת מערכות מיגון עבור העסק שלכם, הוא בכלל מרכיב השטח. האם יש לכם עסק בשטח קטן, בינוני או גדול? יש לזכור שכשמדובר על עסקים גדולים יותר, מערכת המיגון צריכה לתמוך מלכתחילה ביותר אזורים שעימם היא תוכל לתקשר, ולכן מחירה גם יעלה. כמו כן יש אפשרות אחרת – והיא לקנות מערכת בסיסית יותר וזולה, אבל לקנות לה מרכיב של הרחבה בעוד כמה מאות שקלים, וכך אתם מרשים לעצמכם גם ליהנות מגמישות מסוימת. כך או כך, כמובן שככל שיש צורך ביותר אזורים – המחיר יעלה.

 

    • תשתית קווית או אלחוטית? – היבט נוסף שיש לשים לב אליו היטב כשבוחרים במערכות המיגון לעסק, הוא ההיבט של התשתית. יש כיום שתי אפשרויות למערכות מיגון. האחת הוותיקה יותר היא מערכת המיגון הקווית, שבה כל חלקי המערכת מחוברים פיזית אחד לשני. האפשרות השניה היא למערכת אלחוטית, אשר כל המרכיבים יודעים לתקשר אחד עם השני תוך שימוש בפרוטוקול תקשורת ללא מרכיב פיזי שמחבר ביניהם.

      מה ההבדל בין השניים מבחינת המחיר? המערכות הקוויות הן תמיד זולות יותר מהמערכות האלחוטיות, אבל כדאי לזכור דבר אחד על ההתקנה: אם מדובר על עסק חדש לגמרי שעוד מוקם, זה משתלם יותר לבחור במערכת קווית כי תוך כדי הקמת העסק אפשר להעביר את התשתית הקווית בתוך הקירות. אם כבר יש עסק מתפקד, הרי שעצירת העסק לכמה ימים והחדרת התשתית הקווית עלולה להיות בעייתית ויקרה – ולכן אפשר שיהיה משתלם יותר לבחור במערכת האלחוטית, הגם שבמבט ראשון היא יקרה יותר.

 

    • איכות המרכיבים – שימו לב שגם לאיכות של המרכיבים במערכת המיגון יש השפעה על המחיר. כך למשל כשאתם מתקינים גלאי פריצה, נשאלת השאלה עד כמה הם חכמים. למשל גלאי תנועה מחוץ לעסק שהוא זול יתריע על כל תנועה. אבל גלאי חכם יותר יכול להבדיל למשל בין תנועה של בעל חיים לבין תנועה אנושית, וכך מונעים מצב של אזעקות שווא.

 

אז מה יהיה המחיר הכללי?

טווח המחירים כיום למערכות המיגון לעסק, נע בין 1,000 ש"ח למערכות הבסיסיות ביותר – ויכול להגיע גם ליותר מ4,000 ש"ח, למערכות מתקדמות במיוחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן