כמה עולה התקנת שער חשמלי בכניסה ליישוב?

בכניסה לכל ישוב לא עירוני, ישנו שער חשמלי בעל תפקידים משמעותיים ביותר

כל אחד מאתנו יודע בדיוק על מה מדובר, כאשר אנחנו מדברים על שערים חשמליים בכניסה ליישובים. הכוונה היא כמובן ליישובים שאינם עירוניים, כאשר מדובר ביישובים קהילתיים, חקלאיים, מושבים, קיבוצים וכדומה – בהם יש צורך בשער חשמלי גדול, חזק ואיכותי בעל מספר לא מבוטל של תפקידים חשובים עבור שגרת היום יום ביישוב. התפקיד הראשון הוא כמובן תפקיד בטיחותי – היישוב צריך להיות סביבה בטוחה וצריך לוודא שלא נכנסים אליו גורמים לא רצויים מבחינה בטיחותית. מעבר לכך, יש לכך גם תפקיד חשוב בשגרת היום יום והעבודה, כאשר מדובר בשער שחוצץ את היישוב מסביבה חקלאית, לדוגמה. התפקיד הנוסף הוא כמובן תפקיד אסתטי – כאשר השער החשמלי מהווה הלכה למעשה את הכניסה ליישוב, והנראות שלו מהווה למעשה את הפנים החיצוניות של היישוב. בהתחשב בתפקידים השונים האלה, ברור כי צריך לבחור בשער החשמלי המתאים ביותר עבור היישוב שלכם – וחשוב להכיר את האפשרויות ולהבין כמה זה עולה.

כמה עולה התקנה של שער חשמלי בכניסה ליישוב? במה טווח המחירים תלוי? כמה זה עולה?

מה האפשרויות? התקנה של שערים חשמליים יכולה להיות בעלת אפשרויות רבות ומגוונות, כאשר ישנם שערים רבים שיכולים להתאים עבור הצרכים שלכם. הדוגמה הבסיסית ביותר היא כמובן שערי הזזה חשמליים, כאשר מדובר בשערים המותקנים על גבי מסילה מתאימה, והפתיחה שלהם היא בהזזה לכיוון צדי. דוגמה מתקדמת יותר אך בהחלט דומה היא שערים קונזוליים, כאשר מדובר בשערים שגם כן נפתחים בהזזה, אך לא על גבי מסילה אלא תלויים על גבי מסגרת מתכתית חזקה המחזיקה אותם באוויר. סגנון אחר של שער חשמלי הוא כמובן שער הפתיחה – שערים שנפתחים כלפי פנים או חוץ ומשרים אווירה יוקרתית יותר, בדומה לשערי כניסה לבתים. אלה הן למעשה האפשרויות הרלוונטיות ביותר עבור שערים ליישוב, כאשר שערים כמו שערי הזזה הם ככלל רלוונטיים פחות.

• במה המחיר תלוי? ישנם לא מעט פרמטרים המשפיעים על המחיר של שערים חשמליים. הפרמטרים האלה כוללים, כמובן, פרטים טכניים כמו גודל השער והשטח שבו צריך להתקין אותו – כאשר המחיר עצמו מחושב על פי רוב לפי מטרים רבועים נחוצים של שער. מעבר לכך, גם חומר הגלם משפיע כמובן על מחיר השער, כאשר בהתאם לסוג השער ישנו הבדל בין המחיר של שערים מברזל לבין המחיר של שערים מאלומיניום. האלומיניום נחשב לחומר עמיד יותר שלא סובל מחלודה, אך לברזל מחשיבים יתרונות אסתטיים במקרים מסוימים, והוא גם חומר כבד יותר שמתאים לשערים גדולים ומשמעותיים יותר.

• כמה זה עולה? בסופו של דבר, טווח המחירים של שערים חשמליים הוא דינמי יחסית. דגמים בסיסיים של שערי הזזה חשמליים עולים בין 500 ל-1,300 ₪ למ"ר, כאשר הדגמים המעוצבים יותר יכולים להגיע עד ל-2,400 ₪ למ"ר. שערי פתיחה חשמליים כאלה ואחרים מגיעים עד ל-2,500 ₪ למ"ר בדגמים מעוצבים. שערים קונזוליים הם יקרים יותר, כאשר טווח המחירים נע בין 1,000 ₪ למ"ר בדגמים קלים ובסיסיים, ועד 4,700 ₪ למ"ר לדגמים קלים או כבדים מעוצבים.

אם אתם צריכים להתקין שער חשמלי חדש, ודאו כי אתם עושים זאת בצורה הנכונה ביותר

התקנה של שערים חשמליים היא כמובן לא עניין של מה בכך – אתם צריכים לבחור בדגם השער המתאים ביותר לצרכים של היישוב שלכם מבחינה פרקטית ואסתטית גם יחד, ואתם צריכים להתקין את השער בצורה המקצועית ביותר שתוכלו. עליכם, אם כן, לפנות לחברה שמתמחה בתחום זו ויודעת לספק לכם את האפשרויות האיכותיות ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן