כמה עולה זיפות גג ובידוד?

איטום וזיפות

איטום וזיפותבאופן כללי, אם יש לכם בעיה של בידוד בגג שלכם, אין ספק שקריאה לאוטם מקצועי, אר יוכל לבצע זיפות לגג שלכם, הוא רעיון מעולה. אנשים רבים עדיין אוהדים מאד את רעיון הסיוד מסיבה מאד פשוטה – הזפת נחשבת לחובר מבודד ואוטם מעולה, שניה רק ליריעות הביטומניות – והמחיר של זיפות הגג עדיין נחשב נמוך מאד, ביחס לפתרונות איטום אחרים. אם כך, מה יכול להשפיע על מחיר הזיפות?

מה משפיע על המחיר?

  • גודל – בראש וראשונה, שטח הגג שאותו יש לזפת, הוא המשפיע המכריע על עלויות הזיפות. ככל שהגג גדול יותר, כך המחיר יעלה. יש מקרים שבהם המחיר לזיפות הגג יהיה לפי מ"ר אחד, ויש מקרים שבהם המחיר יהיה לפי טווח של שטח (בין 50 ל 100 מ"ר, בין 100 ל 150 וכיו"ב)
  • בחורף או בקיץ? – באופן כללי, זיפות הגג בקיץ, יהיה תמיד זול יותר מאשר בחורף. הסיבה לכך היא כפולה. ראשית, בחורף הביקוש לזיפות גבוה יותר, ולכן המחירים עולים. שנית, מבחינת אנשי המקצוע עצמם, עבודה בחורף היא תמיד פחות נוחה תחת הגשם והקור, ולכן המחירים שהם גובים הוא גבוה יותר.
  • מקרי חירום – במידה וחל מקרה חירום ויש לכם נזילה או הצפה בגג, אתם כמובן תיצרו קשר במהירות עם אנשי מקצוע אשר יבצעו את הזיפות (כמובן רק לאחר שהנזילה נעלמה). במצב הנ"ל, אם מדבור על מקרי חירום שדורשים טיפול מהיר, המחיר יכול לעלות.

לקבלת הצער מחיר לזיפות או איטום גגות לחצו כאן

אז מה המחיר הסופי?

אם נשים לב למחיר של זיפות הגג בשטח שבין 50 ל 100 מ"ר, אזי המחיר נע בין 1,600 ל 3,500 ש"ח.  בגגות גדולים יותר, המחיר גם יכול להגיע ל 5,000 ש"ח אם הגג גדול במיוחד. אם מדובר על זיפות לפי מ"ר המחיר יהיה לרוב בין 22 ל 45 ש"ח למ"ר אחד – תלוי כמובן באיכות העבודה ובתקופת העבודה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן