כמה עולה זר כלה?

זרי-כלהכל כלה לעתיד יודעת שכדי להפוך את האירוע המרגש לבלתי נשכח לא רק עבורה אלא גם עבור כל האורחים שיוזמנו לאירוע, עליה לדאוג לכך שתשומת הלב תהיה מרבית ושתינתן לא רק לפרטים הגדולים כמו השמלה או איכות המנות שיוגשו באירוע, אלא גם לפרטים הקטנים. בין הפרטים הקטנים האלה שעושים את כל ההבדל, חשוב להתייחס לאחד האלמנטים הקסומים ביותר שמרכיבים כל חתונה מרגשת וכפי שכבר הסגירה אותנו הכותרת, אנחנו מתכוונים כמובן לזרי הכלה.

הזר שמחזיקה הכלה בעודה צועדת לחופה ושאותו תזרוק לאחור במטרה לגלות מי מחברותיה עתידה להיות הבאה בתור להתחתן, צריך להיכלל בדומה ליתר האלמנטים בתחשיב ההוצאות לפני החתונה. לרוע המזל זוגות רבים נוטים להקל ראש באלמנטים השונים שמרכיבים את החתונה המושלמת ולהזניח אלמנטים שעלותם נמוכה. במאמר הקרוב נספק לכם מידע בנוגע לעלות של זרי כלה.

זרי כלה – כמה זה עולה לנו?

מן הסתם לא ניתן לספק הערכה מדויקת לגבי העלות של זרי כלה וזאת כיוון שישנו מגוון רחב ביותר של זרים ובהתאם לכך גם טווח המחירים נרחב ביותר. עם זאת, ישנם כמה פרמטרים שחשוב להזכיר, שבכוחם להשפיע על העלות הסופית של הזר לכאן או לכאן להלן:

  • סוג הפרחים השזורים בזר – אחד הגורמים המשמעותיים ביותר המשפיעים על העלות של זרי כלה הוא סוג הפרחים השזורים בהם. כך למשל זר שמורכב בעיקר מסחלבים יהיה יקר יותר באופן משמעותי מזר פשוט יותר המורכב בעיקר מוורדים. באופן דומה, בדרך כלל זר המורכב משושן צחור יהיה זול יותר מזר בגודל זהה שמורכב משושן פראי.
  • כמות הפרחים שמרכיבים את הזר – פרמטר חשוב נוסף הוא כמות הפרחים. חברות הפרחים המודרניות שמתמחות בסוג זה של שזירה, לרוב מציעות לכלה לבחור את גודל הזר בהתאם לממדי הגוף שלה ובהתאם לרושם שהיא מעוניינת ליצור. כך לדוגמה זר כלה צנוע שמורכב מפרחי פיטנה יכול לעלות כמאתיים וחמישים ₪ בממוצע אך זר ענק המורכב מפרחי פיטנה יכול לעלות גם 450 ₪.
  • כמות הזרים – במקרים רבים נחוץ יותר מזר אחד בדגש על מקרים בהם הכלה מעוניינת שגם השושבינות שלה יחזיקו בידיהן זרים תואמים. כמו כן לעתים ישנו צורך לרכוש מוצרים נוספים הקשורים לפרחים כמו למשל זרים לקישוט הרכב, עלי כותרת של שושנים לפיזור לפני החתן והכלה בדרכם לחופה ועוד. ישנן לא מעט חנויות פרחים המציעות להוזיל את עלות הזר במידה ומתבצעת רכישה של מוצרים נוספים, קחו זאת לתשומת לבכם.

להתייעץ עם המומחים

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע נוסף לגבי העלות של זרי כלה, להתייעץ לגבי הזר המתאים ביותר עבורכן באופן אישי או להזמין זר כלה ומוצרי פרחים נוספים לכל חלקי הארץ, אתם מוזמנים ליצור קשר עם החנות הוותיקה "פרחי גורדון" המספקת זרים מרשימים בעיצובים שובי עין ולב כבר למעלה מחמישים שנה ברציפות. אנשי המקצוע העובדים בחנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת בטלפון מספר 1-800-20-40-80 (שיחת חינם) וכן באפשרותכם להשאיר את הפרטים שלכם בטופס שירות לקוחות באתר ונציגי החברה ישובו אליכם בהקדם. מזל טוב ובהצלחה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן