כמה עולה זר ממתקים?

זר מתוקיםהתלבטות בין זר פרחים לבין זר ממתקים מושפעת לעיתים קרובות משיקולי מחיר. זר ממתקים נותן מענה מושלם לחיפוש אחר מתנה מקורית, מיוחדת ומרגשת. אפשר לקנות את הזר לבני זוג או להשתמש בו כדי לאחל הצלחה.

כדאי לצרף ברכה אישית לזר ממתקים ולהקדיש מחשבה גם לשילוב בין צבעים וטעמים. הזר מתאים לציון אירועים חשובים וימי אהבה, לימי הולדת וגם לסידורי שולחן בחתונות, בר מצווה, בת מצווה, ברית ועוד.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים שקובעים כמה עולה זר ממתקים:

א. גודל – המחיר של זר פרחים או ממתקים נקבע בראש ובראשונה על פי הגודל. ככל שהזר יותר גדול, כך צפוי המחיר שלו לעלות. בקטגוריה של זרי ממתקים נהוג לסמן את ההבדלים בין הגדלים לפי כמות הממתקים והסוכריות. הפערים העיקריים הם בין זר של 15 סוכריות, 25 סוכריות, 35 סוכריות או 45 סוכריות. עם זאת, ניתן באופן עקרוני להוסיף עוד סוכריות ולשאת בהוצאות הנדרשות.

ב. תאריך המשלוח – יש חנויות פרחים שמציעות מחירים מיוחדים על הזמנת זר מעכשיו לעכשיו, לעומת חנויות שאצלן דווקא המחיר של משלוח בתאריך עתידי יהיה נמוך יותר. תאריך המשלוח משפיע על המחיר עבור מי שרוצה להזמין את הזר בטלפון או באתר האינטרנט. אפשר לחסוך בהוצאות על ידי הגעה לחנות והענקת זר באופן עצמאי.

ג. אגרטל – לא כדאי להסתפק רק בזר ממתקים ורצוי לנצל את ההזמנות על מנת להשקיע באגרטל. השוקולדים, הממתקים והאגרטלים מגיעים במגוון צבעים ודגמים. ניתן להשתמש באגרטל בתור מתנה נפרדת ולהכניס לתוכו גם ממתקים וגם פרחים.

ד. אופי הזמנה – הזמנת זר ממתקים דרך אתר האינטרנט תעלה פחות מהזמנה טלפונית. חנויות פרחים מעודדות ביצוע הזמנות דרך האתר וזה בא לידי ביטוי גם במחיר.

טווח מחירים

זר של 15 סוכריות וממתקים יעלה בחנות 110-130 ש"ח, בעוד זר של 25 סוכריות יעלה 150 ש"ח וזר של 45 סוכריות יעלה 200-210 ש"ח. לצורך השוואה, הזמנה של זר 15 סוכריות תעלה באינטרנט 80-90 ש"ח וזר גדול יעלה 150-180 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן