כמה עולה חבילה לאומן בראש השנה?

טיסה לאומן בראש השנה

כמה עולה חבילה לאומן? כמה עולה טיסה לאומן בראש השנה? הנה כמה פרטים חשובים על אחד הנופשים הכי מוכרים שיש.

טיסה לאומן היא מצווה חשובה

טיסה לאומן היא אחד האירועים הכי פופולריים בישראל. אולי שמעתם על הטיסות הללו אך מעולם לא חשבתם לקחת אחת כי בסופו של דבר המגזר החרדי הוא הלקוח העיקרי של החופשות הללו אך יש גם הרבה ישראלים ממגזרים אחרים שמצטרפים לחגיגה. יש אנשים שמייחסים לטיסה לאומן מצווה של ממש, כי במהלך השהות בקייב מגיעים אל הקבר של אחד החכמים הגדולים ביותר, הרב נחמן מברסלב. אתם בטח מכירים אותו מהסלוגן של נחמן מאומן ויש גם לא מעט כובעי צמר וכיפות ששמו מתנוסס עליהם. טיסה לאומן יכולה להיות בנפרד או במסגרת חבילה וזה הזמן להבין כיצד נמצא אותן.

היכן נמצא חבילות לאומן?

רוב האנשים שטסים לאומן יטוסו בחבילה ולא יקנו טיסה בנפרד. אין ספק שאם רוכשים טיסות לאומן בראש השנה בנפרד ומלונות בנפרד זה יכול לצאת זול יותר אך יש כמה דברים שחשוב לזכור. ראשית, זה לא תמיד כך, לעתים יש חבילות משתלמות מאוד. שנית, חשוב לזכור שהחבילה חוסכת לכם בזמן ארגון יקר ולא תמיד יהיה לכם זמן להתחיל להשוות ולבחור את המלונות הכי טובים שיהיו במיקומים טובים. חשוב לזכור שטיסה לאומן בראש השנה גם לא כוללת את ההסעות אל קבר הרבי נחמן מברסלב ולכן אתם תצטרכו לשלם עוד ולהתעסק בעוד עניינים שיכבידו עליכם מאוד.

האם כדאי לסגור חבילה לבד?

כאשר אתם בוחרים דרך לטוס לאומן אתם חייבים לבחון אותה מכל הכיוונים. אתם יכולים לסגור את החבילה שלכם לבד ולקבוע לעצמכם את המלונות ואת המסלול, את משך הימים ואת ההסעות, או שתסגרו חבילה לבד. גם אחרי שתחליטו האם תקבעו טיסה או חבילה אתם צריכים לבחון כיצד לעשות זאת. יש אנשים שרוצים לקבוע את הטיסה עם סוכן כי זה מרגיש להם בטוח יותר והם לא אוהבים להתעסק עם האינטרנט ולתת בו את האשראי, ויש אנשים שמעוניינים לסגור את הטיסה לגמרי בעצמם ולחסוך עוד כמה עשרות שקלים לכל הפחות.

כיצד נוזיל את העלויות?

כדי להוזיל את העלויות אתם חייבים לבצע סקר שוק מעמיק. ככל שסקר השוק יהיה רחב יותר אתם תוכל ולחסוך במחירים גבוהים יותר. למרות שטיסה לאומן בראש השנה, אפילו במועד האטרקטיבי הזה, יכולה להיות זולה מאוד, בסופו של דבר המחיר יכול להיות עוד יותר נמוך. זה דבר שאסור לכם לזלזל בו כי בסופו של דבר יש לא מעט אנשים שלא מבינים שהעלויות הללו יכולות לעתים להיות גבוהות מאוד. למשל, כרטיס מסוכן יכול לעלות 350 דולר וכרטיס אינטרנט יכול להגיע גם ל-250 דולר. חשוב לזכור שהוזלת העלויות הללו תהיה משמעותית יותר ככל שהטיול יהיה זול יותר.

כמה עולה חבילה לאומן?

אז הגיע הזמן סוף סוף לדבר על הנתון שחשוב לכם יותר מכול: כמה עולה חבילה לאומן בממוצע? כרטיסים לאומן באופן כללי יכולים לעלות בין 250 ועד 350 דולר, מלונות יכולים לעלות עוד כמה עשרות דולרים ללילה אך הם יכולים לעלות הרבה פחות אם מורידים בסטנדרט. החבילה עצמה תעלה בין 300 ועד 500 דולרים וזה תלוי גם בסוג החבילה, בסוג הטיסות, האם יש בהן עצירת ביניים וכמובן גם מה יהיה משך הטיול. ככל שהטיול יהיה ארוך יותר העלות של החבילה תהיה גבוהה יותר אך בגלל שמדובר ביעד זול מאוד, זה לא הפרמטר המשפיע ביותר על המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן