כמה עולה חבילת נופש לבודפשט?

חבילת נופש לבודפשט - הבירה המדהימה של הונגריה

חבילת נופש לבודפשט - הבירה המדהימה של הונגריהיש לא מעט סיבות טובות לנסוע לבודפשט – מדובר על עיר הבירה של הונגריה, אשר כוללת בתוכה שפע של אטרקציות ואתרים שאפשר לבקר בהם. כמו כן, מאחר שהונגריה שייכת לגוש הקומוניסטי שלעבר, המחירים המקובלים בבודפשט, עדיין נמוכים יחסית מהמחירים שמקובלים במערב אירופה – אך מדובר עדיין על מדינה מפותחת מאד. רצוי כמובן לוודא כמה עולה חבילת נופש לבודפשט, ולהיערך לכך בהתאם. יש מספר קריטריונים שיכולים להשפיע על המחירים למעלה או למטה.

כך תרכיבו את החבילה שמתאימה לכם לבודפשט

  • כמה נוסעים? – יש להפריד בין מקרים שבהם אתם בודד או זוג נוסעים לבודפשט, לבין משפחה שנוסעת ביחד עם הילדים שלה. המחירים המקובלים היום לנוסע יחיד לבודפשט, נעים על הממוצע שבין 400 ל1,000 דולר לאדם יחיד לכל החופשה (טיסה + מלון). לעומת זאת, כאשר מדובר על ילדים – יש כמובן תוספות למחיר. זה אומר עוד כרטיס טיסה, אך חשוב מכך – שדרוג של החדר במלון, שכן כעת אתם זקוקים לחדרים גדולים יותר עם התאמה לילדים – והדבר לרוב מהווה תוספת למחיר הרגיל של המלון. שיעורי התוספות משתנים בהתאם לקריטריון הבא.
  • המלון – יש כל מיני מלונות מומלצים וטובים בבודפשט. כך למשל מלון סידי הוטל קלאווין נחשב למלון 3 כוכבים מומלץ מאד, מלון פרלמנט נחשב לאחד ממלונו ת4 הכוכבים הטובים ביותר ומתהדר בשירות יוצא דופן ודובר אנגלית מעולה, ויש גם את מלון אינטרקונטיננטל, מלון 5 כוכבים קלאסי על כל המשתמע מכך. המלונות הללו מהווים דוגמה חשובה להפרשי המחירים של חבילות הנופש לבולגריה, שכן מלונות 3 כוכבים, מוצעים בטווחי מחירים נמוכים מזה של 4 כוכבים – וכמובן שמלון 5 כוכבים יהיה היקר ביותר. ההבדל בין חבילות הנופש הללו יכול להגיע גם להפרשים של 500$ לאדם לכל החופשה – וזה הפרש משמעותי מאד.
  • מתי טסים? – שאלה נוספת שאתם צריכים לשאול את עצמכם, היא באשר לעונה שבה אתם תטוסו. באופן טבעי, עונות האביב והקיץ הן הפופולריות ביותר. מאחר שבודפשט היא עיר קרה יחסית, הרי שבאביב ובפרט בקיץ האקלים שלה נוח, נעים וממוזג מאד עבור התייר הישראלי, ואז גם המחירים עולים באופן משמעותי בשל ביקוש גבוה. בחורף לעומת זאת, הטמפרטורות בבודפשט יכולות להגיע גם מתחת לאפס והשלג איננו מחזה נדיר באזור – ולכן המחירים יורדים למחירי רצפה, ויש גם דילים שמציעים 300-400$ בחורף.

איזה אטרקציות מחכות לכם?

לאחר שבוחרים את חבילת הנופש שתתאים לכם, כמובן שחשוב להכיר כמה מהאטרקציות המרכזיות והחשובות בעיר. כך למשל, רצוי לא לוותר על ביקור בפארק המילניום – הפארק החדש והמושקע של העיר. רצוי לבקר גם בכנסיית מטיאס – אחת מהכנסיות הגותיות הקלאסיות של אירופה. חובבי הספא צריכים להגיע גם למרחצאות התורכיות המפורסמות שבעיר שמהוות ביקור חובה. בקיצור – יש לבודפשט המון מה להציע לכם, ואתם רק צריכים לבחור!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן