כמה עולה חבילת נופש לכרתים?

נופש בכרתים

נופש בכרתיםהאי כרתים שוכן בצפון הים התיכון, לחופיה של יוון החמימה, אקלימית ומנטלית. זהו האי השני בגודלו ביוון וניתן למצוא בו (כמעט) הכל; מבניינים עתיקים הנושאים עימם סיפורים מימים עברו, חוויות קולינריות לחובבי מאכלי ים שזה עתה נשלפו מרשתות הדייגים, ועד לאטרקציות אקסטרים כמו גלישת גלים ורוח, צניחה וצלילה. העובדה כי האי נמצא מרחק קצר יחסית מישראל, מוזילה כל חבילת נופש לכרתים ובכך, הופכת את האי ליעד אטרקטיבי במיוחד עבורנו.

העונות החמות בכרתים

באי שעיקר פרנסתו בתיירות במשך כמחצית מימי השנה, העונה החמה בהתאם לטמפרטורות… ככל שהטמפרטורות עולות, כך עולה גם מספר התיירים המבקרים באי. חודשי יולי – אוגוסט החמים מאפשרים לתיירים רבים ליהנות מימי שמש חמימים בכרתים. עונת התיירות באי מתחילה בקיץ ומסתיימת באמצע אוקטובר, עם בוא רוחות החורף הקרות והטמפרטורות שיורדות לקראת שעות הערב. בחודשים הללו, בתחילת העונה ובסופה, תמצאו את הדילים הזולים ביותר.

האם המלונות הכלולים בדילים יהיו לשביעות רצוננו?

האירוח היווני יוצא מן הכלל, בין אם אצל מקומיים ובין אם במלונות שמציעה מדינת היאסו. לרוב, חבילות נופש לכרתים יכללו לינה במלון ארבעה כוכבים וארוחת בוקר. המלונות כוללים את כל המתקנים; בריכה וג'קוזי, חדר כושר, מכבסה ועוד. אם אתם רוצים להיות בטוחים כי המלון המוצע לכם במסגרת החבילה אכן יענו לציפיותיכם, הכנסו לאתר המלון וקראו אודותיו.

סקר שוק לפני הזמנת טיסה

לפני שמזמינים חבילת נופש לכרתים כדאי לבחון את ההצעות השונות. כיוון שחברות תעופה ותיירות רבות מציעות דילים לכרתים, המחירים עשויים להשתנות מדי יום. מכיוון שהמחירים משתנים כל כך מהר, עדיף לחכות עם הזמנת הכרטיסים ולהשוות את מחירי חבילות הנופש בין חברות שונות. במידה וידוע לכם זמן הטיסה שלכם מספר חודשים קודם לחופשה, סביר להניח שתוכלו לחסוך כמה עשרות דולרים על ידי כרטוס מראש. לעיתים קרובות, ככל שתקדימו לכרטס כך תוזילו את מחיר הכרטיס.

מחירים ממוצעים לפי עונות

חבילת נופש סטנדרטית לכרתים תכלול שלושה לילות במלון ארבעה כוכבים, טיסה הלוך חזור מנתב"ג, ומיסים. בעונות השיא המחירים ליחיד מגיעים ל-600-700 דולר, בעוד שבעונות השפל ניתן למצוא כרטיסים במחיר ממוצע של כ-350 דולר לאדם. במקרים חריגים, ביטולים של מקומות ברגע האחרון מוזילים את הדילים אף יותר מהמחירים שצוינו לעיל. גובה ההוזלה בהזמנה של הרגע האחרון יכול להתבטא בעשרות דולרים, אם כי הדבר לא תמיד נכון. אם אתם מתכננים לקחת חופש מהעבודה או הלימודים בתאריכים מסוימים, אל תמתינו לביטול של הרגע האחרון – מוטב לתכנן מראש.

מה נעשה על האי? אטרקציות מומלצות

הרקליון, העיר היוונית המיתולוגית ששוכנת באי כרתים, היא מוקד משיכה עבור תיירים רבים, חובבי תרבות, אמנות וכמובן גם היסטוריה. סיפורי הרחובות העתיקים של העיר יסחפו ילדים ומבוגרים כאחד. החופים הצלולים של האי מספקים מגוון אפשרויות לבילוי והנאה. צלילה, גלישה, שנורקלים, אבובים וסירות מנוע הם רק חלק מהדברים הללו. הבליינים מבינינו יוכלו ליהנות גם מהמועדונים והדאנס בארים של האי הפזורים בחופים השונים ובמרכזי הערים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן