כמה עולה חברת שילוח

שליח של חברת שילוח

חברת שילוח יכולה לעזור לכם לשלוח כל פריט שתרצו אפילו לצד השני של העולם. יש לא מעט חברות שילוח בשוק וכולן יכולות להציע לכם את הצעות די דומות אך המחיר בכל זאת יהיה שונה. כמה עולה לשלוח את הפריט שלכם ובמה זה תלוי? הנה כל המידע שאתם צריכים לקבל לגבי מרכיבי המחיר.

המחיר תלוי בסוג המשלוח

המחיר תלוי בפרמטרים רבים אך בראש ובראשונה בסוג הפריט. לפני שאתם מתחילים לבדוק את המחירים אתם חייבים להבין איזה פריט אתם מעוניינים לשלוח, מה גודל האריזה, מה סוג הפריט וכן הלאה. יש פריטים שיהיו שבירים ולכן יש צורך במשלוח זהיר יותר, יש פריטי גדולים שיהיו צריכים להיות באריזת קרטון גדולה יותר ויש פריטים קטנים שאפשר לשלוח באותה קופסה. כמובן שגם המשקל משמעותי מאוד ולא רק הנפח וסוג הפריט ולכן זה הפרמטר הראשון שלפי אתם צריכים להתחיל לבצע את סקר השוק מבחינת המחיר.

המחיר תלוי ביעד המשלוח

כדי לקבל את המחיר הכי טוב אתם צריכים לבצע השוואת מחירים במהלך סקר השוק. סקר השוק יכול להיות ארוך מאוד ולכן חשוב לעבוד בצורה מסודרת עם רשימה של כל ההצעות שאתם מקבלים. המחיר מושפע כמובן גם מיעד המשלוח. אם אתם רוצים לשלוח את המשלוח שלכם לאירופה זה יעלה לכם פחות מאר לשלוח אותו לסין. אם תשלחו את המשלוח שלכם לאוסטרליה המחיר צפוי להיות גבוה במיוחד כי זה היעד הרחוק ביותר. לרוב, מספר הקילומטרים שרחוקים מהמדינה יהיו ביחס ישר למחיר אך לעתים יהיו יעדים יקרים יותר שלא במשוואה הזו.

המחיר תלוי בדחיפות המשלוח

עוד פרמטר אחד שמשפיע על המחיר הוא דחיפות המשלוח. אם אתם רוצים לשלוח את המשלוח שלכם כמה שיותר מהר ושיגיע תוך 48 שעות זה יעלה לכם כמעט כפול מאשר משלוח רגיל. אם אתם רוצים לשלוח את המשלוח שלכם מהר אך לא באופן דחוף, יש לכם אפשרות לשלוח אותו במטוס ולא בהובלה ימית. כל הפרמטרים האלו יוצרים תמחור בטווח רחב מאוד שבין עשרות שקלים למשלוח של פריט קטן למקום קרוב ועד למאות שקלים למקומות מרוחקים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן