כמה עולה חדר בריחה?

חדר בריחה

חדר בריחהחדרי הבריחה (אסקייפ רום) זה השחור החדש. אם אתם מחפשים רעיון מקורי לבילוי עם החבר'ה, ודאי כבר שמעתם על חדרי בריחה, שמציעים חוויה שמזכירה משחקי קווסט נוסטלגיים מילדותינו, רק בחיים האמיתיים. אז כמה זה עולה התענוג? טוב ששאלתם!

בשנה האחרונה נפתחו בישראל עשרות חדרי בריחה, שכל אחד מהם מציע חוויה שונה ותעלומה שעל המשתתפים לפתור, במידה והם רוצים לצאת מהחדר. המשחק עצמו ממכר מאוד, ואפשר בהחלט לומר שהביקוש רק הולך וגדל מיום ליום. רק כדי לסדר את האוזן – בשנה האחרונה נפתחו כ- 60 חדרי בריחה, ובימים אלה ממש עובדים על עוד עשרות חדרים כאלה בכל רחבי הארץ.

חדר בריחה – אין גבול לדמיון

למי שלא מכיר במה מדובר רק נספר בקצרה שחדר בריחה מציע מעין תעלומה בלשית, כל פעם במסגרת סיפורית שונה. זהו מעין משחק קווסט מציאותי, שבו כל חדר מיועד לצוות של 2-6 שחקנים, שמוקצים להם כ- 60 דקות למצוא את הדרך שלהם מחוץ לחדר הנעול.

אין גבול ליצירתיות של החדרים: לפעמים צריך להציל את העולם מאימת הזומבים, לפעמים צריך להימלט מרוצח, ולפעמים סתם לפתור חידה בלשית המבוססת על עלילה תקופתית או כל קונספט אחר. העניין הוא שגיבורי הסיפור הם המשתתפים שמנסים לפצח את התעלומה, תחת לחץ של זמן ומצד שני עם חידות הוגנות שבהחלט ניתן לפתור אותן, אם משתמשים בכל הרמזים שמפוזרים בחדר, ועם היגיון בריא.

אז כמה עולה חדר בריחה?

בדרך כלל המחירים עבור חדר בריחה נקבעים לפי מספר המשתתפים בקבוצה, כשהאידיאל הוא בין 4-6 משתתפים בממוצע. בדרך כלל ככל שכמות המשתתפים גדולה יותר, המחיר פר אדם יירד. למשל: אם מגיעים בזוג, כל אחד ישלם כ- 120 ₪ אבל אם תגיעו בקבוצה של 6 המחיר יכול לעמוד גם על 75 ₪ לכל אדם. לפעמים אם שוכרים מספר חדרים במקביל, למספר קבוצות שמתחרות זו בזו, גם המחיר מתכווץ עבור כל משתתף, אז אל תתביישו ותנסו לברר. כדאי לבדוק מבצעים באתרי הקופונים, כמו כן מומלץ לנסות לבדוק אם יש מחירים מיוחדים לחיילים, לסטודנטים, לילדים וכדומה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן