כמה עולה חומר ה- UCRETE

ucrete

ציפוי הגנה לרצפה יכול להיות בחירה מושלמת עבור המפעל או העסק שלכם. הבחירה לא תהיה פשוטה כי יש לא מעט סוגי חומרים שונים, וככל הנראה בסופו של דבר תבינו שUCRETE הוא החומר הטוב ביותר. עם זאת, מדובר גם בשאלה של מספרים, ובמאמר זה נסביר על מה שצריך לדעת על המחיר שזה יעלה לכם.

מה היתרונות של ציפוי זה?

לפני שנתחיל לדבר על המספרים שמאחורי הציפוי הטוב ביותר, צריך להבין למה הוא הטוב ביותר. ככה זה, כדי להבין מדוע חומר מסוים שווה את המחיר שדורשים עליו צריך להבין מה היתרונות שלו ולהבין מה התמורה שהוא ייתן לכם, כי הרי כל צרכן צריך להשוות את התמורה שהוא מקבל עבור העלות שהוא יצטרך לשאת, אם יחליט לבחור בו. ציפוי זה זוכה ליתרונות רבים כאשר יכולת ההעמסה שלו נהדרת והוא יכול להשתלב בכל תעשייה ותעשייה, כבדה ככל שתהיה, הוא עמיד גם בפני חומצות וכימיקלים, היישום שלו מהיר מאוד והוא מתייבש במהירות. והעמידות? הכי טובה שיש.

ucrete

כמה עולה ציפוי UCRETE?

יש עוד מגוון רחב של יתרונות לציפוי הנפלא הזה כאשר עניין העמידות לא נגמר רק ביכולת ההעמסה שלו, אלא אורך החיים הארוך שלו שלא משתווה לציפוי אפוקסי, היכולת שלו לעמוד בתנאי טמפרטורה גבוהים וכמובן החספוס הטבעי שלו שמונע החלקות. עם זאת, הציפוי לא יהיה זול ולמטר רבוע אתם תצטרכו לשלם בין 300 ועד 500 שקלים. נכון, זה המון, אך זה משתלם. למה המחיר נע בטווח די גדול? זה תלוי מאיזו חברה תבחרו אותו, האם תצטרכו התקנה או שרק תרכשו אותו ותתקינו אותו לבדכם וכמובן בעובי המבוקש. אם הציפוי יהיה עבה יותר המחיר גם יהיה גבוה יותר.

למה בכל זאת זה ציפוי משתלם?

אין ספק שציפוי UCRETE הוא ציפוי יקר, אך הוא משתלם מאוד. הסיבה הראשית לכך היא אורך החיים שלו. נכן שציפוי אפוקסי יכולה לעלות בין 80 ועד 150 שקלים אך הוא לא משתווה אליו מבחינת עמידות לזמן. ציפוי זה מחזיק מעמד לשנים רבות, פי 3 ואף יותר מאשר ציפוי אפוקסי. כמו כן, הוא הציפוי הכי עמיד שיש ולעתים זו בכלל לא שאלה כי הוא יהיה היחיד שיתאים לכלים הכבדים שיש לכם במפעל.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן