כמה עולה חופשה בבית מלון 5 כוכבים באילת?

כמה עולה חופשה בבית מלון 5 כוכבים באילת?

החלטתם שהפעם אתם מתפנקים בחופשה שלכם כמו שצריך – ולכן החלטתם להזמין לעצמכם חדר במלון 5 כוכבים בעיר אילת. אילת שופעת במלונות יוקרה מדהימים כגון המלך שלמה אילת או מלון הנסיכה, שמציעים לכם את השירותים הטובים ביותר שיש – חדרים גדולים ומרווחים, מתחמי ספא נהדרים, בריכות שחיה ענקיות, וארוחות עשירות. עם זאת, אם ניגש לבחון את הבדלי המחירים – נראה כמובן שהמחירים של בתי המלון אינם אחידים. אם כך, כמה עולה האירוח בהם וממה נובעים ההבדלים?

כל מה שמשפיע על מחיר החופשה שלכם

●       העונה – כפי שאתם יודעים, יש את עונת התיירות באילת, ויש את העונה שבה התפוסה היא הרב היותר נמוכה. אם תבחרו להגיע לאילת בין התקופה של חודש אוקטובר (מיד לאחר החגים) ועד לחודשים מרץ-אפריל (תלוי מתי פסח), אזי המחיר של החופשה שלכם במלון 5 כוכבים, יהיה נמוך משמעותית ממחיר החופשה שלכם בשיא העונה – כמו חופשה בפסח או בשיא של חופשת הקיץ, כשיש תפוסה מלאה והמחירים מזנקים.

●       היום בשבוע – המחיר אף מושפע מהזמן בשבוע שבו החופשה שלכם חלה. המחירים הם לרוב גבוהים לחופשת סופ"ש של חמישי עד ראשון, או חופשה של ימי חול מראשון עד חמישי. לעומת זאת, אם תבחרו בדילים שונים כמו שבת עד שני למשל – המחירים יכולים לרדת באופן משמעותי, משם שהביקוש עבורם נמוך יותר.

●       השירותים במלון – נכון שמלונות 5 כוכבים מחויבים תמיד לשירות ברמה גבוהה, אבל מאחר שלכל מלון יש מיתוג משלו – יש מלונות 5 כוכבים שכוללים יותר פינוקים, או יותר התאמה – כמו מועדוני ילדים, חדרי כושר לשימוש חופשי, עיסויים מפנקים, וכיו"ב, וכך המחיר עולה.

אז כמה זה עולה?

מחיר החופשה באילת הוא כאמור גמיש מאד בכל מה שנוגע למלונות 5 כוכבים. אם מדובר על חדר לזוג, הרי שהמחירים יכולים להתחיל גם 600 ש"ח בלבד ללילה אחד אם מדובר על עונה עם ביקוש נמוך – והמחירים יכולים להגיע גם ל1,800 ש"ח ללילה בחדרים יוקרתיים כשהביקוש עצום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן