ביטוח נסיעות

חופשה בברלין יכולה להיות חוויה בלתי נשכחת עבור צעירים, חיילים משוחררים, בני זוג ומשפחות עם ילדים. ברלין היא בין היעדים התיירותיים הפופולאריים בעולם. אפשר למצוא מה לעשות בברלין לכל אורך השנה וכמעט בכל מסגרת תקציב. מעבר לכך, חופשה בברלין היא הזדמנות יוצאת מגדר הרגיל לבקר במוזיאונים, לראות הצגות, לבלות בחיי לילה סוערים ולשוטט בין בתי קפה ואתרים היסטוריים. ברלין היא עיר תוססת וצעירה עם אופי ייחודי שלא ניתן למצוא במקומות אחרים ביבשת אירופה.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה פרמטרים מרכזיים המשפיעים על המחיר של חופשה בברלין:

א. לינה – בתקציב של 20 יורו ללילה תוכלו לישון באכסניות נוער המאובזרות בסטנדרט גבוה. אלו אכסניות הכוללות מיטה, חיבור חופשי לאינטרנט ולוקרים לשמירת חפצים. ניתן גם לקבל מקלחות פרטיות בתוספת תשלום. עם זאת, בתקציב של 50-150 יורו ללילה תוכלו לישון בבתי מלון מפוארים של 4-5 כוכבים.חופשה בברלין

ב. אוכל – אכסניות נוער לא כוללות ארוחות בוקר ולכן כדאי לקבוע את מסגרת התקציב לפי אופי החופשה. באופן עקרוני, הוצאה של 20-40 יורו ליום על אוכל נחשבת סטנדרטית והגיונית בברלין.

ג. תחבורה – ברלין היא עיר נוחה מאוד לטיולים ורוב אתרי התיירות נגישים בעזרת תחבורה ציבורית. תוכלו לרכוש כרטיס נסיעה בתחבורה הציבורית לשבוע או יותר כבר בתחנת הרכבת של נמל התעופה שונפלד. אפשרות אחרת היא לרכוש כרטיס נסיעה משולב אך להשתמש במוניות עבור נסיעות קצרות.

ד. אתרים ובילויים – תקציב של 50-100 יורו אמור להספיק לביקור בכל האתרים המרכזיים של ברלין, לרבות בילויים במועדונים ובארים. התעניינו לגבי כרטיסי אטרקציות ונסו לשלב כמה שיותר אתרים כדי לחוות את העיר.

טווח מחירים

חופשה בברלין בתקציב הנמוך ביותר תעלה לכם 300-400 יורו. לעומת זאת, תוכלו לשדרג את החופשה עם תקציב של 500-600 יורו או להתפנק עם תקציב של 1,000 יורו ומעלה. הכל תלוי בסדר העדיפויות שתציבו ובכמות המטיילים. בנוסף, עליכם לשקלל את עלות הטיסה בתוך החופשה. בהקשר הזה מומלץ לבצע השוואת מחירים באמצעות אתרי האינטרנט של חברות התעופה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן