כמה עולה חופשה בים המלח?

ים המלחאחד האזורים האהובים ביותר על ישראלים לנופש שלהם, הוא אזור ים המלח. יש לכך לא מעט סיבות. בניגוד לאזורים תיירותיים אחרים, ים המלח הוא אזור שקט מאד שאיננו הומה אדם, גם בשיא עונת התיירות, שכן יש בו אווירה מיוחדת. אפשר לעבור בו טיפולי בריאות וקוסמטיקה מיוחדים, לצאת לטיולי שטח מדהימים, או פשוט ליהנות מהאזור המיוחד, שהוא גם הנמוך ביותר בעולם. כמובן שאפשר שאתם שואלים את עצמכם, מהן העלויות הכרוכות בהזמנת חופשה בים המלח. יש כמה קריטריונים אשר ישפיעו על העלויות של החופשה שלכם וחשוב להכיר אותם, כדי להבין מהו המחיר הממוצע ומה מיקיר או מוזיל אותו. 

הקריטריונים שישפיעו על מחירי החופשה שלכם

  • העונה – קודם כל, יש כמובן הבדלים בעונה. אמנם בקיץ, הטמפרטורות באזור ים המלח מגיעות לשיא, וחשוב מאד להיזהר מחשיפה מוגזמת לשמש, אך דבר לא יעזור – בקיץ, המחירים של חופשה בים המלח עולים פלאים. הסיבה לכך היא שבקיץ יש גם לישראלים וגם לתיירים מחו"ל יותר חופש, והילדים לא לומדים בבתי הספר ובגנים – ולכן זו לעד תהיה העונה המבוקשת יותר. מבחינתכם זה יכול להיות כמובן יתרון אם תזמינו מקום בים המלח בחורף. זה אחד האזורים הנעימים ביותר בארץ בחורף עם אקלים ממוזג ונעים מאד, אין הרבה תיירים, והמחירים יורדים פי כמה. נכון שצריך אמנם לקחת חופשה במיוחד מהעבודה – אבל המחיר קורץ הרבה יותר.
  • הזמן – מעבר לעונה, עוד קריטריון שמשפיע על המחיר של חופשה בים המלח הוא הזמן שבו תבקשו לצאת. בהכללה – חופשות באמצע השבוע יהיו זולות יותר מחופשות בסופ"ש, מסיבה ברורה של הביקוש שעולה בזמן שלאנשים יש חופש. כמובן שאם מדובר על הזמנה בזמן החגים או חול המועד – המחירים יעלו עוד יותר וחשוב להיות ערים לכך.
  • המלון שבו תלונו – קריטריון שההשפעה של על מחירי חופשה בים המלח הוא כמובן גבוה מאד. יש כמה סוגים שונים של מלונות באזור ים המלח. ישנם מלוני דירות – כאלו שמציעים לכם ממש מקום לינה ותו לו, אולי גם ארוחת בוקר. בסמוך אליהם יש גם את אכסניות הנוער, בעלויות אפילו זולות עוד יותר. אולם יש כמובן את המלונות ברמה של 4 ו5 כוכבים, והם כבר מציעים לכם הרבה יותר שירותים – בהם לרוב גם תמצאו את החופים המיוחדים, את בריכות הבוץ המפורסמות, מכוני כושר, טיפולי ספא מפנקים ועוד – והעלות שלהם גם תהיה כמובן גבוהה יותר.

 

מהם המחירים המקובלים כיום?

המחירים עבור חופשה בים המלח במקומות זולים בזמנים ללא ביקוש יכולים להיות נמוכים מאד ולנוע בין 250 ל400 ש"ח ללילה אחד באמצע השבוע עבור זוג. מכאן כמובן שהמחירים יעלו בהתאם, עד למחירים במלונות היוקרה בזמן שיש ביקוש גבוה, ואז זה יכול להגיע גם ל1,400 עד 2,700 ש"ח לסופ"ש.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן