כמה עולה חופשה בתאילנד ומה משפיע על המחיר?

אחת המדינות המדהימות ביותר שיש, היא ללא ספק תאילנד. במובנים רבים תאילנד היא מדינה מאד יוצאת דופן. בניגוד למדינות אחרות בדרום מזרח אסיה היא איננה עניה כלל וכלל ויש בה מעמד ביניים נרחב. אולם, היא עדיין שומרת על מסורות עתיקות מאד והתאילנדים גאים מאד בתרבות המיוחדת שלכם, שמכונה תרבות תאית.

למרות שבמדינה יש מהפכים צבאיים – היא מעולם לא נחשבה מסוכנת לתיירים. יתרה מזאת – תאילנד נחשבה מאד ומתמיד לארץ זולה יחסית. חשוב בכל זאת להבין שביחס למדינות אחרות באזור, חופשה בתאילנד אמנם תעלה יותר (כי כאמור, המדינה מפותחת יותר ולא עניה), אך כמובן שיש לא מעט משתנים שישפיעו על המחיר הסופי של החופשה.

חופשה בתאילנדאז מה קובע את המחיר?

  • הטיסה – נתחיל כמובן בטיסה שלכם. תאילנד היא יעד רחוק יחסית, ולכן מחירי הטיסה הבסיסיים יכולים להיות גבוהים למדי. עם זאת, אפשר לטפל בכך. לא מעט ישראלים מעדיפים לבצע טיסות עם חניית ביניים לתאילנד וכך להוריד משמעותית את המחיר. לרוב החניה היא בטורקיה, ואפשר גם לקחת אוטובוס לירדן ומשם לטוס במחירים נמוכים במיוחד דרך חברות כמו רויאל ג'ורדניאן. מאחר שממילא הטיסה הישירה היא ארוכה – חניית ביניים דווקא תעזור לכם.

 

  • היכן תלונו? – אין ספק שזה קריטריון שיש לו השפעה אדירה על המחיר של חופשה בתאילנד. אפשר מצד אחד לבחור ללון בהוסטלים שונים. ההוסטלים מתאימים בעיקר לתרמילאים צעירים אחרי צבא, שלא בדיוק זקוקים לתנאי שינה מלכותיים ובסך הכל זקוקים למזרן וכרית – והמחירים הם נמוכים מאד בהתאם. לעומת זאת משפחה עם ילדים כבר צריכה לפנות למלון ברמת 4 כוכבים לפחות כדי שהחופשה תהיה טובה, והמחירים שלהם כמובן גבוהים יותר.

 

  • תחבורה בתוך תאילנד – כדי לנוע בתוך תאילנד אפשר כמובן להשתמש בתחבורה הציבורית הזולה להפליא – אך העמוסה מאד ולא ממש נעימה לתייר המעריב. אפשרות אחרת היא להשתמש בטיסות פנימיות במהלך חופשה בתאילנד, ואז כמובן לשלם יותר.

 

  • מה חשוב לכם – כשמתכננים את התקציב עבור חופשה בתאילנד חשבו מה קריטי עבורכם – ארוחת הבוקר? אינטרנט במלון? רומנטיקה ופרטיות? אטרקציות על החוף? כך תוכלו להשקיע את הבאטים (המטבעות התאילנדים) שלכם בתחומים המתאימים. לא צריך לרוב את כל המרכיבים הללו ביחד – וכך תנתבו את התקציב היטב.

 

  • מאיפה מזמינים – אם יודעים להזמין את התיאומים המתאימים דרך אתרים שמתמחים במבצעים אפשר להוריד עלויות. יש למשל אתרים כמו agoda שמציעים מבצעים שונים לבתי מלון בתאילנד, ואם אתם יוצאים לחופשה ממושכת, החיסכון כאן יהיה ניכר.

 מהן העלויות הסופיות לחופשה?

טווח המחירים עבור חופשה בתאילנד כאמור משתנה. בהנחה שמדובר על חופשה של שלושה שבועות, אם תבקשו לחסוך היכן שרק אפשר, אזי מחיר החופה הוא כ1,400 דולר לא כולל עלויות הטיסה. אם תבקשו לעומת זאת להתפנק כמו שצריך, המחיר יהיה בערך פי 2-3 מעל לכך, גם כאן לא כולל הטיסה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן