כמה עולה חופשה משפחתית?

חופשה משפחתית

חופשה משפחתיתכולנו אוהבים לצאת לחופשות משפחתיות במקומות שונים בארץ או בעולם ולפני כל חופשה כזו אנו שואלים את עצמנו כמה זה עומד לעלות לנו והאם יש לנו די כסף לחופשה שאנו מתכננים. במאמר זה נתמקד בחופשות בארץ, הגורמים המשפיעים על המחיר והמחיר לחופשה ממוצעת עם הילדים.

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר החופשה

ישנם אין ספור גורמים היכולים להשפיע על מחירי חופשה משפחתית בארץ ואלה הם:

  • מספר האנשים היוצאים לחופשה – למספר האנשים יש השפעה מכרעת על עלות החופשה ולא משנה אם אתם יוצאים לבית מלון, בית הארחה או לצימרים למשפחות.
  • מספר ימי החופשה – למספר ימי החופשה השפעה על עלות החופשה. שני לילות בסוף שבוע במתחם צימרים למשפחות יהיה שונה במחיר מארבעה לילות בבית מלון.
  • סוג האירוח – צימרים למשפחות יהיו זולים יותר  משכירת שני חדרים במלון טוב, ואירוח בבית הארחה יהיה שונה במחיר משני אלה. משפחות שמחליטות לצאת לשטח וללון תחת כיפת השמיים באוהל גדול וכדומה יוציאו הרבה פחות על החופשה.
  • אוכל – גם לסעיף זה השפעה על עלות החופשה. אם אתם מתכננים לבשל לבד בצימר או לאכול במסעדות בזמן החופשה יהיה הבדל גדול במחיר.
  • הסעות – אם אתם מתכננים חופשה עם עוד משפחות ושוכרים חברת הסעות לצורך הנסיעות יהיה המחיר שונה אם כל משפחה תצא לדרך ברכב הפרטי שלה
  • אטרקציות שונות – גם לאלמנט זה יש השפעה על המחיר. טיולים רגליים בטבע או פיקניקים משותפים לא יעלו לכם את מחיר החופשה, אבל השתתפות באטרקציות בתשלום יעלו את המחיר.

לסיכום:

חופשה משפחתית עם שלושה ילדים במתחם צימרים למשפחות בצפון הארץ לסוף שבוע יעלה לכם בממוצע 3000 ₪ ללא פעילויות מיוחדות וללא אכילה במסעדות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן