כמה עולה חופשת סקי?

אם אתם חולמים על חופשת סקי אמיתית, כזאת שכוללת גלישה במגלשיים במורדות הרים תלולים ובינות לנופים שאין מספיק מילים כדי לתארם, כדאי שתיערכו מראש למחירים. אמנם, מדובר בטווח מחירים גדול במיוחד, אבל גם המחיר שנמצא בצד הנמוך של הסקאלה לא מתיישב עם ההגדרה "נמוך". אבל, אם אתם מוכנים להשקיע בשביל חוויה אמיתית של החיים – אין ספק שזו תהיה הבחירה האולטימטיבית עבורכם. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מחירי חופשת סקי ביעדים שונים, שיאפשרו לכם לתכנן היטב את הטיול המושלם.

מתי כדאי לנסוע?

חופשת סקי - למכורים לגלישה בשלגהרבה מאוד ישראלים בוחרים לטוס אל חופשת הסקי שלהם בחודשים ינואר עד מרץ, ובצדק. מדובר בחודשים שבהם גם באתרי הסקי הפופולריים ביותר שורר החורף, ומביא איתו את השלג הכבד שמאפשר לעשות עליו סקי כמו שסקי צריך להיות. למעשה, החודש המוצלח ביותר לטוס בו לחופשת סקי באירופה, הוא חודש פברואר.

למרות זאת, חודשים אלה אינם משופעים בימי חופש. מכיוון שחופשת סקי אמיתית היא לא חוויה של יום וגם לא של יומיים, ולהרבה מאוד אנשים קשה לקחת חופש ממקומות העבודה או להוציא את הילדים ממסגרות הלימודים אם מעוניינים בחופשה משפחתית. לכן כדאי לדעת, שעונת הסקי האירופאית נמשכת עד חודש אפריל, ולכן אפשר בהחלט לטוס לחופשת סקי מהנה גם בחופשת הפסח.

לאן נוסעים?

יעדי הסקי הפופולריים ביותר הם איטליה, שוויץ, אוסטריה וממלכת הסקי, הלא היא צרפת, רק קחו בחשבון שחבילות הסקי הללו הן היקרות ביותר. אולם גם אתרי סקי ממזרח אירופה נהיו להיט בשנים האחרונות: רומניה, בולגריה וצ'כיה הפכו לתגלית אצל הגולש הישראלי בזכות מחירים נמוכים יותר. גם אנדורה, על גבול צרפת-ספרד, היא מקום פוטנציאלי לחופשת הסקי הבאה שלכם.

אז כמה עולה חופשת סקי?

מחירה של חופשת סקי תלוי, כמובן, במספר פרמטרים עיקריים:

  • מספר הנוסעים וגילם – ילדים ישלמו פחות ממבוגרים, ותינוקות בדרך כלל לא יצטרכו לשלם, אלא רק על הביטוח.
  • משך החופשה – חופשה של ארבעה ימים תעלה פחות מחופשה של שבוע, אם כי ייתכן שמחירו של יום אחד יהיה זול יותר אם תזמינו חופשה ליותר ימים. תלוי בדיל שתבחרו.
  • דירוג המלון – דירוג האתר בו תשהו משפיע בצורה משמעותית על מחיר חבילת הסקי. אם תשנו במלון 5 כוכבים, השהות שלכם תהיה הרבה יותר יקרה מאשר אם תחליטו להסתפק במלון של 3 כוכבים "בלבד".
  • יעד הנסיעה – טיסות למזרח אירופה זולות יותר מטיסות למרכז ומערב אירופה, במיוחד בעונת החורף, כאשר מחיר הטיסות נמצא גם ככה בשפל. זו עוד סיבה לטוס לגלוש בחודשים ינואר עד מרץ.

למרות זאת, אם לקחת את החופשה הממוצעת לאדם ממוצע, טווח המחירים של חופשת סקי באירופה ינוע בין 770 אירו ל-4,000 אירו לשבוע ימים. על פי סקרים שנעשו בתחום, רוב הישראלים מזמינים חופשה שמחירה נע בין 1,000 – 1,500 אירו לאדם לשבוע, כך שכדאי לדעת שאלה המחירים לחופשה מסוג זה. חשוב לדעת, שיש היום חברות שמגדילות לעשות ומרכיבות עבור כל נוסע דיל סקי בהתאמה לאופיו, למינו ולצרכיו. חבילות מותאמות אישית יכולות לעלות פחות מאלה הסטנדרטיות, ולכן כדאי לשאול גם עליהן. טיסה נעימה וגלישה בטוחה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן