כמה עולה חיפוי עץ לקיר?

חיפוי עץ לקיר

הוסיפו אווירה טבעית לבית שלכם

כולנו רוצים לעצב את הבית שלנו בצורה דקורטיבית, אך איננו תמיד יודעים כיצד לעשות זאת. כיום, אחד מהדרכים הפופולריות לעיצוב בתים הן מבפנים והן מבחוץ היא חיפוי עץ לקיר. החיבור של החיפוי יכול להיות בצורה חלקה, בדומה לרצפת פרקט, או בצורה משתנה עם חלקים בולטים יותר ופחות, שיכולה להעניק מראה מיוחד יותר לקיר. החיפוי יכול להתאים לכל סגנון עיצוב, החל מסגנון כפרי ועד לסגנון מודרני, שכן העצים מגיעים בשלל גוונים וטקסטורות. מחירו של חיפוי עץ לקיר יכול לנוע בין 80 ₪ למ"ר ועד ל-900 ₪ למ"ר, עם תלות בגורמים שונים.

מחיריהם של חיפויים מסוגים שונים

יש כמה סוגים של חיפויי עץ לקיר שיש להם מחירים שונים:
• חיפוי דמוי עץ – אם אתם רוצים להשיג עיצוב מיוחד אבל אין לכם תקציב גבוה, תוכלו לבחור בחיפוי לקיר מחומר שהוא דמוי עץ. לרוב מדובר בחומרים פלסטיים עמידים מאוד שיש להם מראה שהוא מספיק דומה לעץ כדי לקבל עיצוב כמו שאתם רוצים. חיפוי כזה יעלה לכם בין 80 ₪ למ"ר ועד ל-200 ₪ למ"ר, עם תלות באיכות העבודה ובסוגה.
• חיפויים מעץ אמיתי – יש כמה סוגים שונים של עצים אשר משמשים לחיפוי קירות. עץ האיפאה נחשב כיום לפופולרי ביותר, במיוחד עבור חיפויי חוץ, כיוון שיש לו גוון אדמדם יפה ועמידות מאוד גבוהה. חיפוי שלו יכול לעלות בין 250 ₪ ועד 650 ₪ למ"ר עם תלות בקושי העבודה ובאיכות העץ. יש שימוש גם בסוגי עצים אחרים, כמו אלון, ארז, אגוז ועוד, שמחיריהם הם בטווח מאוד רחב – בין 250 ₪ ל-900 ₪ למ"ר. המחיר תלוי בנדירות העץ, בגימור ובעבודה שצריכה להתבצע.

עדיף לא להתפשר על האיכות

חשוב לזכור שעץ הוא חומר רגיש אם הוא לא מטופל כהלכה ואם לא בוחרים בסוג עמיד ואיכותי שלו. מסיבה זו, כאשר מעוניינים לבצע חיפוי עץ לקיר חשוב להתחשב בכל הגורמים שמסביב לעץ כמו הגימור שלו, איכות העבודה, עוביו וכולי, שכן האיכות של כל הפרמטרים הללו תשפיע על התוצאה הסופית ועל עמידותה.

חיפוי עץ לקיר

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן