כמה עולה חלון בלגי?

חלון בלגי

חלון בלגי או חלון פרופיל בלגי הוא חלון אלומיניום במראה של פרופיל ברזל. היתרון של הפרופיל הוא עובי עדין, היוצר מראה מרשים בזכות צביעה מגורענת וידיות תואמות. אפשר להשיג את החלון בכל הגדלים והצורות:

  • פרופילי אלומיניום צרים בעלי פני שטח לא חלקים
  • חלון פתיחה שתי כנפיים עם קבוע תחתון או קבוע עליון קשתי
  • חלון עם שתי כנפיים, קבוע תחתון וקבועי צד
  • חלון דריי קיפ עם קבועי צד המתאימים בעיקר לאמבטיה

בעת רכישת חלון בלגי, חשוב לוודא שגם הפרופילים והאביזרים השונים הם מקוריים. יש סימני זיהוי המוענקים על ידי כל חברה המספקת את המוצרים, ואותם כדאי לבדוק כבר במעמד הרכישה. מעבר לכך, יש להתעקש על התקנה מקצועית של איש מקצוע מיומן על מנת להבטיח את עמידות החלונות לאורך שנים.

מרכיבים המשפיעים על המחיר

יש הרבה חברות המייצרות פרופילי אלומיניום בארץ, אך המרכיבים המשפיעים על המחיר הם בדרך כלל קבועים:

מדידה וייעוץ

שירות של הגעה לבית הלקוח, לרבות מתן ייעוץ ואיסוף מידות, משפיע על המחיר הסופי של רכישה והתקנת חלונות. זהו שירות המתאים בעיקר לבתים הנמצאים בתהליך שיפוץ, או לדירות חדשות בהן הדיירים מעוניינים לבצע שינויים. עדיף לבצע את המדידה והייעוץ דרך חברה מקצועית המאפשרת גמישות ועומדת בצרכי הלקוח.

סוג הזכוכית

אפשר להתקין על גבי חלון בלגי זכוכית שקופה, חלבית, זכוכית ביטחון, זכוכית בידודית ועוד. זכוכית אינה יכולה להחזיק את עצמה, ולכן גודלה ועובייה נקבעים על פי פרופיל האלומיניום. חלון בלגי הוא הפתרון האולטימטיבי להחזקה של כל סוגי הזכוכיות, אך הלקוח צריך לזכור את ההשפעה שלהן על המחיר הסופי.

צבע

חלון בלגייש מגוון של צבעים אותם ניתן ליישם על גבי פרופיל אלומיניום. כל הצבעים מחזיקים מעמד לאורך שנים ומשתלבים במראה הכללי של הבית, המשרד או בחלל אחר. פרופיל בצבע סטנדרטי לא ידרוש תוספת תשלום, אולם כל בחירה מיוחדת יכולה לייקר את המחיר באחוזים בודדים.

תוספות בתשלום

התוספת המבוקשת ביותר בישראל עבור חלונות היא כמובן רשת יתושים. רשת קבועה תעלה פחות מרשת הניתנת לפתיחה ולהזזה, אך המחיר שלה ניתן בנפרד, והוא אינו מהווה חלק מהפרופיל או החלון.

טווחי מחירים

העלות של חלון פרופיל בלגי סטנדרטי עם פתיחת ציר היא 1,200-1,600 ש"ח. יש חברות המייצרות חלונות מיוחדים בעלות של 2,000 ש"ח ומעלה לכל חלון, אך רוב הלקוחות מסתפקים בפתרונות הרגילים. מחירים אלו אינם כוללים מע"מ, ויש לברר לגבי תקופת אחריות והתקנה.
פרופיל אלומיניום מהווה השקעה לטווח הארוך. חלונות אלו משנים לחלוטין את המראה של הבית, הם בולטים בעיקר בחללים גדולים כמו סלון או מטבח ומתאימים גם לדירות קטנות. כדאי להתייעץ עם איש מקצוע לפני שבוחרים חלון, ולעצב את הבית לפי מראה האלומיניום.

עורך: רונן גבאי מחברת תריסי גבאי – מומחה פרופיל בלגי

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן