כמה עולה חלון מבודד

אין ספק כי מחירי חלונות מבודדים "תורמים" לא מעט לעלות הכוללת של שיפוץ או בניית בית. לכן יש צורך להיות מאוד זהירים בנוגע למחירי חלונות מבודדים. אפשר לבצע את הרכישה בצורה מושכלת תוך מתן דגש על כמה וכמה פרמטרים. דבר ראשון, זה מאוד מפתה לחסוך בכל מה שנוגע לחלונות כי נורא קל למצוא חלונות סוג ב' זולים יותר. זה די מפספס את המטרה כי כאשר אנחנו משפצים או בונים בית, אנחנו רוצים שהבנייה תהיה איכותית ושתחזיק מעמד לאורך שנים. חלון מבודד איכותי הוא חלון שיש לו אטימות טובה, צבע פרופילים איכותי ושכמובן לא יספוג עובש עם הזמן.

אז מה עושים?

לפני שממהרים לבצע רכישה, יש לערוך סקר שוק. זה דבר מאוד פשוט – תכינו רשימה מאורגנת של מספר החלונות שאתם צריכים. מחיר חלונות חכמים ומבודדים הינו לפי מטר מרובע, כך שאם אתם יכולים, נסו למדוד כמה מטרים מרובעים של חלונות אתם צריכים בבית שלכם. לאחר שסיימתם לערוך את הרשימה, הגישו אותה למספר בעלי מקצוע וחכו להצעות מחיר מסודרות. חשוב להדגיש כי הצעת מחיר צריכה להיעשות בכתב ולא בעל פה על מנת שלא יהיו אי הבנות בהמשך. לאחר שקיבלתם תשובה מכולם, זה הזמן שלכם להגיע למסקנות בנוגע למחירים שלהם. כמובן שבנוסף לכך, יש צורך ברקע מסוים לגבי המחירים אז הנה לכם כמה וכמה הנחיות.

מחירים

חלון מבודד פשוט עולה בסביבות האלף שקלים למטר מרובע. כמובן שמחיר זה הוא בהנחה שמדובר בחלון הזזה או פתיחה. במידה ואתם מעוניינים בתריס גלילה חשמלי, זה יעלה את המחיר ל- 2500 ₪. במידה ואתם רוצים חלון ציר, אחד פשוט עולה 1200 ₪ למטר מרובע. כמו כן, חלון בלגי יעלה לכם בין 1500 ל- 2000 ₪ למטר מרובע. במידה ובגדר בסקר השוק שביצעתם המחירים הרבה יותר גבוהים מהמחירים שציינו כאן, זה צריך להדליק לכם נורה אדומה. ובאותו מידה, במידה והמחירים של בעלי המקצוע נמוכים מדי, יש לנקוט בזהירות – יכול להיות שמתכננים לעקוץ אתכם אז יש לשים לב לדברים האלה. שיהיה לכם בהצלחה!

קרא עוד על חלונות והמרכיבים המשפיעים על המחיר

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן