כמה עולה חריטה על שלט?

חריטה על שלט
חריטה על שלט
חריטה על שלט

בתחום השילוט קיים ביקוש גבוה מאוד לעבודות חריטה. עבודות מן הסוג הזה מאפשרות לחרוט על השלט את שם הלקוח, לפרסם מוצרים חדשים וגם להשיג יתרונות שיווקיים. החריטה מתבצעת על ידי חברות העוסקות בשילוט ותוך תיאום מול הלקוח. בנוסף, קיימים שלטי חריטה מחומר ABS דו שכבתי. הבסיס המשמש בתור צבע החריטה יכול להיות שחור או לבן, בעוד הציפוי העליון המתפקד בתור הרקע הוא בעל גוון שונה. 

חריטה על שילוט – פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש מספר גורמים הקובעים את עלויות השילוט:

א. חומרי הגלם – זהו הפקטור המשמעותי ביותר בהצעת מחיר על שילוט או חריטה מכל סוג. שלטי פח, אלומיניום או ברזל נחשבים זולים, בעיקר בהשוואה לשאר חומרי הגלם ובעיקר ביחס לזכוכית. גם ההתקנה שלהם אינה יקרה.

ב. אגרה שנתית – בעלי משרדים צריכים לקחת בחשבון את האגרה השנתית המשתנה בהתאם לגודל השלט. האגרה מתייחסת למתקן או למסגרת שעליהם מוצב השלט, אולם היא אינה מבחינה בין שלטי חריטה לבין שלטים אחרים.

ג. תאורה – יש שלטים אליהם ניתן להוסיף אמצעי תאורה. אמצעים אלו מייקרים את העלות הראשונית של השלט והם משפיעים גם על הוצאות החשמל והתחזוקה.

טווח מחירים

באופן עקרוני, המחיר לשורה של חריטה על פורמייקה דו שכבתית לדוגמא עולה 25-35 ש"ח, לשורת טקסט עד 10 ס"מ אורך. לעומת זאת, שלט חריטה מסוג PVC ובגודל ממוצע של 5X10 יעלה 15-20 ש"ח. זהו המחיר ליחידה ואליו יש להוסיף את שאר הפרמטרים שצוינו לעיל.

לסיכום, חריטה יכולה להיות פתרון מצוין עבור מי שרוצה להבליט את התוכן על גבי שלטים. את החריטה רצוי לבצע לאחר התייעצות עם אנשי מקצוע וקבלת הצעת מחיר מסודרת. עלויות החריטה אינן גבוהות והן משתלמות בהשוואה לאפשרויות אחרות של הכנת ועיצוב שלטים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן