כמה עולה חריטת שלטים לעסקים?

חריטת שלטים
חריטת שלטים
חריטת שלטים

חריטת שלטים נחשבת לאחת ההכנות המורכבות ביותר של שלט, אך מן הצד השני יש לציין את העובדה, כי זו היא גם נחשבת להכנת השלטים הכי מיוחדת, ובסופו של דבר גם התוצר שלה הוא המיוחד ביותר. נקדים ונאמר כי אף סוג שילוט אחר לא דומה במראה שלו לחריטה, שהיא ללא כל צל של ספק בעלת מראה הרבה יותר מרשים. חריטת שלטים משמשת לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד למטרות שונות כאלה ואחרות. מעוניינים לבצע חריטה לשלט לבית העסק? בוודאי מעניינת אתכם השאלה  – כמה עולה חריטת שלטים לעסקים? ובכן, התשובה בהמשך.

הפרמטרים המשפיעים על עלות חריטת שלטים לעסק

כאשר נשאלת השאלה "כמה עולה חריטת שלטים לעסקים?" חשוב לדעת כי ישנם פרמטרים שונים אשר בסופו של דבר משפיעים על המחיר הסופי אשר תשלמו, והנה כמה מהם:

  • גודל – גודל השלט כמובן הוא פרמטר חשוב מאוד לענין העלות. ככל שמדובר בשלט יותר גדול, כך העלות תהיה גבוהה יותר מן הסתם.
  • חומר – חריטה ניתן לבצע על חומרים שונים, עץ, מתכת וכדומה. סוג החומר הוא פרמטר שבסופו של דבר משפיע על המחיר הסופי שתצטרכו לשלם.
  • אותיות/מילים – בדומה למוצרים קטנים עליהם חורטים במטרה לרשום ברכה קצרה כמתנה, גם על שילוט כמות האותיות או המילים משפיעה על המחיר. ככל שתחליטו לחרוט יותר מילים, כך העלות תהיה יותר גבוהה.

אז כמה עולה חריטת שלטים לעסקים?

ובכן ניקח את הדוגמה הפשוטה ביותר. חריטת מילה על שלט שאורכה עד 10 ס"מ נעה בין 30-50 שקלים. שלט המיועד לחריטה בגודל 5 על 10 לדוגמה, יעלה לכם 25-40 שקלים. כלומר ששלט פשוט ולא גדול יעלה לכם כולל החריטה בסביבות ה90 שקלים. כאשר מדובר בשלטים גדולים יותר, המחירים משתנים כמובן בהתאם, ויכולים להגיע לכמה מאות שקלים. כמו כן זכרו שכמות המילים וגודלן גם היא משפיעה, אם המילה שלכם תהיה גדולה יותר מ 10 ס"מ, המחיר יעלה בהתאם, וכמובן שככל שתרבו במילים, המחיר יעלה בהתאם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן