כמה עולה חתונה במגזר הדתי

אולם אירועים

להתחתן במגזר החרדי

תקופת החתונות זהו ביטוי שהרבה אנשים מתרגשים ממנו אך הרבה אנשים גם חוששים ממנו בגלל שההוצאות כספיות כמתנה לאורחים בדמות מזומן של כמה מאות יכול להעיק מאוד. תקופת החתונות מתחילה בערך באפריל אך היא רק ביטוי שאין לו משמעות מלבד העלייה ההדרגתית של אולמות האירועים וכל מה שקשור לחתונה באחוזים לא מבוטלים, אך כיום יש כבר זוגות רבים שמתחתנים במרץ ובאוקטובר ועדיין העלויות נשארות גבוהות. גם במגזר החרדי והדתי יש חתונות רבות שאולי נראות מעט שונה מחתונות של זוגות מסורתיים או חילוניים אך גם כאן יש מקום רב לחסוך ותתפלאו לשמוע שהעלויות דווקא נמוכות יותר בממוצע.

כמה עולה חתונה במגזר הדתי?

• השריון לאולם אירועים לתאריך שאנחנו רוצים הוא בעצם יריית הפתיחה שלנו להוצאות הכספיות הלא מבוטלות בתקופה הזו כאר מחיר המנה יכול להשתנות מאוד בין אולם לאולם. ברוב המקומות מחיר מנה רק מתחיל ממאתיים שקלים ויכול להגיע עד לכשלוש מאות שקלים מה שמהווה ללא ספק מנה יקרה שצריכה להיות גם יוקרתית בהתאם. ניתן למצוא מנות גם בפחות כאשר לא רק איכות האוכל משפיעה אלא כמובן נראות האולם, הרי התשלום לאולם מתבצע תמיד ביחס לכמות המנות, כאשר לאולמות או גני אירועים במגזר הדתי או החרדי המנות יכולות להגיע עד 120 שקלים למנה במינימום מה שיכול להוות חיסכון לא קטן.

חוץ מאולם אירועים, שמלת כלה וכל שאר הדברים שמרכיבים את החתונה כמו צוות צילום ומפיק אירועים שידאג לחופה גם צריכים להיכלל ברשימה, כל אלו יכולים להיות יקרים יותר או זולים יותר ביחס לבירורים המעמיקים שכל אחד יעשה. צוות צילום לחתונה לערב אחד שכולל אלבום תמונות מקדים שיוצג בחתונה יכול לעלות כמה מאות ועד כמה אלפים. במגזר הדתי ניתן למצוא מחירים זולים יותר ולפעמים אין צורך באלבום תמונות או בצילום מתוחכם ולכן 500 שקלים יכולים להספיק.

מאולם אירועים ועד לתשלום אגרה לרבנות

כמו בכל דבר יש צד רשמי גם לחתונה ויש אגרה שצריך לשלם כדי להירשם כנשואים ברבנות הראשית. האגרה שיש לשלם היא כשבע מאות שקלים אך לבני ישיבות, חיילים וסטודנטים יש הנחה של 40 אחוזים לכן התענוג יעלה לכם רק כארבע מאות ועשרים שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן