כמה עולה טאבון?

פיצה באבן שמוט

מהו טאבון, ומה הופך אפייה בטאבון לאיכותית כל כך?

הכלי שאנחנו מכירים בתור טאבון הוא למעשה תנור שעשוי בדרך כלל מחמר אם כי ניתן למצוא טאבונים מתכתיים ועשויים גם מחומרי גלם אחרים. הטאבון, שלרוב יהיה מעוצב בצורה של חרוט שראשו נקטם, הוא כלי האפייה המסורתי של אזור המזרח התיכון כולו, וגם בעת המודרנית שימש הטאבון במשך שנים לחוויות אפייה מסורתיות ואוריינטאליות, כמו באירוח מדברי מסורתי וכאביזר מטבח חיצוני איכותי. האפייה בטאבון היא איכותית, משום שהטאבון, שאמור להיות עשוי לבנים חסינות אש, יכול לעבוד עם טמפרטורות גבוהות בהרבה מאלה של התנור החשמלי, וכך ניתן לאפות ברמה שקשה מאוד להשיג עם תנור ביתי במאפים כמו פיצה, פרנה וכמובן שגם פיתות ולאפות. הפיתוח החדש ביותר, שהופך את הטאבון לכלי ביתי איכותי במיוחד, הוא אבן שמוט.

כמה יעלה לנו טאבון איכותי עשוי אבן שמוט, ומדוע עלינו לבחור באופציה זו?

  • אבן שמוט – אבני שמוט הן למעשה לא אבנים טבעיות והן מיוצרות בתהליך מלאכותי מחומרים קראמיים שונים. החומרים הללו הם למעשה אותם החומרים המשמשים לייצור לבנים חסינות אש, וכך אבן השמוט יכולה לעמוד בטמפרטורות גבוהות עוד יותר מאלה של הטאבון הרגיל, ודאי הדגמים המיושנים העשויים מתכת. טאבונים מאבן זו הם הפיתוח האיכותי והבטיחותי ביותר בתחום, ובידוד החום שלהם היא איכותית כך שלמעשה מלבד פנים התנור, הופך הטאבון לבטיחותי לחלוטין ולא מסוכן גם בסביבת ילדים – והכל, כמובן, עם אפייה איכותית במיוחד.
  • מחיר טאבון – העלות של טאבון איכותי היא לא עלות נמוכה, כיאה לאביזר אפייה שהוא מותרות ולא בסיסי. עם זאת, ניתן כיום להשיג טאבונים איכותיים, גם כאלה העשויים אבני שמוט, במחירים שנעים בין 3,000-5,000 ₪ – לא מחיר גבוה כל כך בהתחשב באיכות החיים המשודרגת שניתן להשיג בזכותם.

פיצה באבן שמוט

טאבון איכותי משדרג את איכות החיים בבית שלכם, אבל צריך לחשוב על בטיחות קודם כל

טאבון איכותי, עשוי אבן שמוט או מתווה אחר של לבנים חסינות אש, חייב להיות בטיחותי. לפני איכות החיים, הבטיחות היא החלק החשוב ביותר – ולכן בקנייה של טאבון ההשקעה החשובה ביותר היא באבני שמוט שיספקו טאבון איכותי ברמה גבוהה בשילוב עם בטיחות חום ואש גבוהה במיוחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן