כמה עולה טיול בר מצווה?

בר מצווה

טיול בר מצווה הוא אחת המתנות היפות ביותר שאפשר להעניק לנער בר המצווה, שעובר עכשיו בשערי עולם המבוגרים, ביום מרגש שכולו חוויה. את הטקס אפשר לעשות בכל מקום שרק תרצו, אולם אם בוחרים לעשותו בירושלים, בשילוב טיול בר מצווה בעיר, זו יכולה להיות בחירה מדהימה, שיש הרבה משמעות בתוכה.

למה דווקא ירושלים?

נדמה שבכלל לא צריך לשאול. ירושלים היא עיר הבירה של מדינת ישראל, העיר שבה הוקמו בתי המקדש ושעד היום יש להם עדות אילמת בדמות הכותל – הקיר הכל כך מיוחד שמגיעים אליו מכל העולם, רק כדי לבקש בקשה מאלוהים ולספוג קצת קדושה. לקיים טקס בר מצווה בעיר ביחד עם כל המוזמנים שלכם שיגיעו אל המקום הקדוש הזה על מנת שישמחו עם הנער וישמחו אותו, היא בחירה מצוינת עבור כל משפחה שמחפשת דרך מושלמת לחגוג בר מצווה.

בר מצווה

הטקס בכותל – משמעות של קדושה

כאשר בוחרים באפשרות של בר מצווה בכותל, הופכים את היום הזה למלא משמעות ומלא בקדושה, ממש כמו שהוא צריך להיות. כל המוזמנים מגיעים אל הכניסה לרחבת הכותל, ושם מתכנסים ובהישמע האות – נכנסים לרחבה בתהלוכה מיוחדת במינה. התהלוכה מלוויית בלהקת מתופפים, בשירים יהודיים עם הרבה משמעות ובשאר אטרקציות על פי בחירתכם, וכאשר מגיעים לכותל עצמו מתקיים טקס הנחת התפילין – במעמד מרגש מאין כמותו.

לאחר הטקס ניתן לקיים ארוחה חגיגית באחת המסעדות, שאליה מביאים את כל המוזמנים. במסעדה ניתן להקרין מצגת על ילד בר המצווה, לשמוע ברכות מהמשפחה ומהחברים וליהנות מתפריט עשיר ומהרבה קינוחים. ישנן מסעדות מסוגים שונים, ואפשר לקחת את הילדים לטעום אוכל מסורתי ושונה ממה שהם מכירים, על מנת ליצור חוויה מיוחדת יותר.

לאחר הארוחה ניתן להמשיך בטיול בירושלים על פי מסלול שייקבע מראש, או לחלופין – לקיים את הטיול לפני טקס הנחת התפילין, ולקיים אותו במנהרות הכותל – על פי בחירתכם. כל החוויה הזאת מאוד מעצימה ומאוד עוצמתית, וילד בר המצווה חוזר עם הרבה חוויות וזיכרונות טובים.

אז כמה עולה לקיים טקס בר מצווה בכותל?

המחיר משתנה מחברה לחברה, בהתאם לאטרקציות שבחרתם ובהתאם לסוג הטיול הנבחר. השהות בכותל עצמו לא עולה כסף, והיא אלמנט שאסור לוותר עליו. שאר המחיר תלוי בשאר הדברים שתעשו. לא חייב להוציא סכומי כסף גבוהים מאוד, יש אטרקציות לכל סוגי התקציב. אתם יכולים לסגור את הכל מראש, ולרוב, ככל שיש יותר מוזמנים, יש אפשרות לקבל הנחות במספר מקומות. כדאי לכם לדאוג להסעה מסודרת ונוחה שתיקח אתכם מאזור מגוריכם ועד עיר הבירה, דרך כל המקומות והאטרקציות שתרצו לעשות. כך כל מי שהזמנתם יוכל להגיע ובלי איחורים כיוון שכולם נמצאים על אותה הסעה. יש מספר חברות שתוכלו לסגור דרכן הסעות. יש חברת הסעות בירושלים, בתל אביב, בחיפה, ובכלל בכל הארץ.

המחירים של הסעות לירושלים

רק כדי לסבר את האוזן, זהו טווח המחירים של הסעות לירושלים במיניבוס ובאוטובוס:

הסעות לירושלים במיניבוס: טווחי המחירים של השכרת מיניבוס ליום שלם נעים בין 500 – 800 ₪.

הסעות לירושלים באוטובוס: טווחי המחירים של השכרת אוטובוס ליום שלם נעים בין 750 – 950 ₪.

סביר מאוד להניח שעדיף שחברת ההפקה תדאג גם לשירותי ההסעה על מנת לחסוך בכסף, אבל חשוב מאוד להבטיח, שהיא עובדת עם חברה מוכרת ומורשה, האמונה על מתן שירותי הסעות לירושלים בדגש על בטיחות.

מחירי אטרקציות בירושלים:

  • אם תרצו לסייר במנהרות הכותל, המחירים נעים בין 15 ₪ לילד לבין 30 ₪ למבוגר.
  • מעלית הזמן- המחירים נעים בין 35-55 ₪.
  • קו 99 סובב ירושלים- קו שלוקח אתכם דרך כל המקומות המרכזיים בעיר. מחירו נע בין 55-65 ₪.
  • מוזיאונים שונים, למשל- מוזיאון עיר דוד שמחירו נע בין 20-70, תלוי אם אתם רק מבקרים במוזיאון, צופים בחיזיון הלילי או שניהם ביחד.
  • טיול סגווי בעיר- מחירו משתנה בין החברות השונות. אם באים עם קבוצה גדולה אפשר לקבל הנחות במחיר.

לסיכום – טקס בר מצווה בכותל בשילוב טיול בירושלים יכול להיות בחירה מצוינת עבור כל נער החוגג את בר המצווה ועבור כל אלה שחוגגים איתו. יש לבחור בחברת הפקה עם המלצות ולעבור איתה ביחד על כל הדברים שאתם רוצים לראות. וכן לדאוג לחברת הסעות לירושלים שתוכל לספק שירותי הסעה בטוחים ובטיחותיים כאחד. הרבה מזל טוב ובהצלחה!

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן