כמה עולה טיול ג'יפים?

טיול ג'יפיםאין כמעט אף אדם אשר יערער על העובדה, כי טיול ג'יפים הוא חוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה ללא כל צל של ספק, ואין זה משנה כלל וכלל אפילו מה היעד אליו בוחרים לנסוע. אפשר לנצל את הטיול כדי להגיע אל אתרי טבע ייחודיים, לבקר במקומות יוצאי דופן או לבלות ימים שלמים בשטח. יש לציין, כי מן הסתם הטיולים רלוונטיים כמעט כל ימות השנה, ומתאימים בצורה מושלמת למדינה חמה ומגוונת בנופיה המיוחדים והשונים כל כך –  כמו ישראל.

מעבר לכך, בשנים האחרונות חלה עלייה בביקוש לטיולי ג'יפים בחו"ל. בולגריה, יוון, רומניה ואיטליה הם רק חלק מהיעדים המשמשים לטיולי ג'יפים של פעם בחיים. אך יחד עם זאת, השאלה כמה עולה טיול ג'יפים מושפעת ממספר גורמים אותם כדאי להכיר.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה טיול ג'יפים:

א. אורך הטיול – טיול של יום אחד או שעות בודדות מתומחר בצורה שונה מאשר טיול של מספר לילות. הסיבה לכך היא שבטיול ארוך יש לדאוג לציוד לוגיסטי, סידורי שינה, הוצאות ביטוח, תחזוקה ודלק ועוד.

ב. מספר משתתפים – אפשר לצאת לבד לטיול של מספר ימים ולחסוך בהוצאות, או לקחת את החברים ובני המשפחה המורחבת כדי לבלות זמן איכות משותף. מספר משתתפים רב יעלה את מחיר הטיול אולם יאפשר חלוקה שונה של העלות עבור כל משתתף.

ג. תקופה בשנה – תשובה לשאלה כמה עולה טיול ג'יפים תלויה בעונות השנה, בחופשים מבתי הספר והגנים ובשיקולי תיירות. בתקופת הקיץ המבוקשת המחירים עולים, בעיקר בחודשי החופש הגדול, אולם בחורף אפשר דווקא לנצל את מזג האוויר הסוער כדי לצאת לטיול ייחודי במחיר נוח.

טווח מחירים

טיולים בג'יפים – טיול בארץ של 2-8 שעות לעד 8 נוסעים עולה 1,000-2,200 ש"ח. תוספת של בערך 10% משולמת לקבוצות מעל 2 ג'יפים, אולם ניתן לקבל הנחה במידה ומבצעים הזמנה מראש. בנוסף, בחלק מהמסלולים קיימת עלות נפרדת של 85-150 ש"ח לאדם עבור ארוחה צמחונית, בשרית או בדואית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן