כמה עולה טיול מאורגן לצפון איטליה

טיול מאורגן לצפון איטליה

 

מזה שנים רבות איטליה נחשבת ליעד פופולארי בקרב ישראלים, הן כאלה המבקשים לצאת לסופשבוע והן כאלה שמבקשים לערוך טיולים יותר ממושכים. במהלך הזמן נכנסו לתמונה גם חברות אשר מארגנות טיולים מאורגנים לאזור ספציפיים באיטליה, למשל, לצפון המדינה.

נהוג לומר שאיטליה, ארץ המגף, מחולקת באופן חד בין צפון לדרום. בעוד שהדרום עני ונחשב לפחות משכיל, הרי שהצפון הוא עשיר ומהווה את הליבה החשובה של המדינה, זאת אף על פי שבירת איטליה, רומא, נמצאת בדרומה.

במהלך השנים ההפרדה הזאת, באה לידי ביטוי גם במסלולי טיולים, וכך נוצרו לצד מסלולים שכוללים את כל איטליה, מסלולים מיוחדים שמתייחסים לדרום בנפרד ולצפון בנפרד. בשני המקרים, מדובר על טיולים שנמשכים, לרוב, 7 ימים, והם יכולים להתאים הן לזוגות צעירים והן למשפחות. במאמר זה נתייחס למסלול של צפון איטליה, ונברר את השאלה כמה טיול כזה יכול לעלות.

מה כולל טיול לצפון איטליה

מסלול טיול מאורגן לצפון איטליה, כולל בדרך כלל שורה של ערים ואתרים, הן בעלי משמעות היסטוריות והן כאלה שמהווים מוקד משיכה בזכות הנופים המרשימים שלהם והארכיטקטורה שבמקום.

אנחנו יכולים למצוא מסלול שכולל את הערים ורונה (המקום בו התרחש הסיפור של רומיאו וג'ולייט), אגם גארדה, ונציה –עיר התעלות, פירנצה, כולל נסיעות אל מחוץ ליעדים אלו לאזורים קרובים.

מסלול אחרים בצפון איטליה, כוללים בתוכם חלק מהיעדים שציינו, וכן ערים כמו מילאנו וטורינו.

חשוב לומר, שכל מסלול של טיול מאורגן לצפון איטליה, אמור להיות בנוי באופן כזה, שיהיה ניתן לעבור ממקום למקום בקלות, מבלי לבזבז זמן יקר ובכל מקום יהיה ניתן לבקר באתרים החשובים ביותר באותו מקום.

כמה עולה טיול מאורגן לצפון איטליה

על מנת להבין את המחירים של טיול מאורגן, יש להבין מה החבילה כוללת וכיצד היא בנויה. טיולים מאורגנים מבוססים חבילות שכוללות, טיסות, בתי מלון, אוטובוס תיירים, מדריך שיוצא עם הקבוצה מהארץ, וכמובן מסלול עצמו.

חלק מהטיולים כוללים ימים חופשיים ותשלום עבור כניסה לאתרים. כלומר, ימים בהם אין תוכנית טיול וכל מטייל יכול לעשות מה שהוא רוצה. תשלום עבור כניסה לאתרים, הכוונה היא שהמטייל צריך לשלם במקום את עלות הכניסה.

טיולים אחרים לא כוללים ימים חופשיים, ועלות הטיול כוללת כבר את עלות הכרטיסים לכל האתרים (מוזיאונים, פארקים, שייט וכל אטרקציה שנכללת במסלול הטיול).

טיול מאורגן לצפון איטליה, מתחיל ב-750 דולר לאדם (על בסיס חדר זוגי), ויכול להגיע גם למחיר של 1000 דולר לאדם (על בסיס חדר זוגי). הפער נוצר משתי סיבות, כמות הימים בטיול, מן הסתם אם מוסיפים יום אחד אז המחיר עולה, וכן מה בדיוק המסלול מציע, האם הוא כולל מסלול מלא, האם הוא כולל כניסות לאתרים, ארוחות ועוד.

טיול מאורגן לצפון איטליה
טיול מאורגן לצפון איטליה

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן