כמה עולה טיול ספארי באפריקה

טיול ספארי

לצבור חוויות ביבשת קסומה

טיול ספאריאפריקה היא אחת היבשות בה הטבע נשמר בצורה המקורית שלו כמעט בלי פגיעה של בני האדם. כמו כן, שבטים רבים באפריקה שומרים על מסורות עתיקות יומין , כך שלמעשה אפריקה היא יבשת שנדמה כאילו שהזמן בה עצר מלכת. עובדה זו מהווה שינוי מרענן בהשוואה לטיולים באירופה או באמריקה, ולכן יותר ויותר אנשים ומשפחות בוחרים בטיולים לאפריקה. טיולים לאפריקה הם יותר מסתם עוד טיול, והם מהווים כמעין חלון לעולם אחר ושונה שרובנו לא מכירים. בנוסף לשבטים האקזוטיים, במדינות רבות באפריקה יש ספארי – אזורים עצומים בהם חיות בר כמו פילים, נמרים, ג'ירפות, זברות, אריות, וחיות רבות נוספות, חיות בסביבה הטבעית שלהם ומקיימות אורח חיים פראי במיוחד. המגוון הרחב של החוויות שאפריקה מציעה מושכת אליה תיירים רבים מדי שנה.

כמה עולה טיול ספארי באפריקה?

  • איפה יש ספארי? – לפני שמזמינים טיול ספארי לאפריקה חשוב להבין באילו מדינות באפריקה יש בכלל ספארי שניתן לבקר בו. המדינות הפופולריות ביותר לטיולי ספארי הן טנזניה וקניה. בקניה נמצא אחד הפארקים הכי גדולים באפריקה ולכן היא יעד פופולרי מאוד. בנוסף, ניתן לבצע טיולי ספארי גם באוגנדה או אפילו בדרום אפריקה. מחירי הטיולים משתנים ממדינה למדינה.
  • מה משפיע על המחיר? – מחירי טיולים לאפריקה מושפעים ממגוון רחב של גורמים. הגורם הראשוני הוא הטיסה, האם הטיסה היא טיסה ישירה או שלא? טיסה ישירה לרוב תעלה יותר מטיסות עם קונקשן. כמו כן, למקומות הלינה יש השפעה משמעותית ביותר על מחיר הטיול, ההבדל בין לינה באתר קמפינג, ללינה בלודג' או בבתי מלון יכולה להתבטא בהפרשים של מאות דולרים. בנוסף, יש הבדל גדול במחיר בין טיולים מאורגנים לבין טיולים עצמאיים.
  • אז כמה זה עולה? – טיולי ספארי מאורגנים עולים בטווח של 3,500-4,000 דולר לאדם לטיולים בני 7-10 ימים. המחיר עבור ילדים הם לא שונים בהרבה והם נעים סביב 3,100-3,600 דולר לילד. טיסות לאפריקה עולות בסביבות 1,000-1,800 דולר כתלות במדינה אליה בוחרים לטוס והאם הטיסה ישירה או לא. כמו כן, לינה בלודג'ים בשמורות הטבע יכולה לנוע בין 100 דולר עד ל-500 דולר בהתאם לסוג הלודג'.

מה הכי מומלץ?

טיולים לאפריקה הם לא עניין זול, וגם לא מאוד פשוט. אפריקה היא יבשת עם רמת ביטחון אישי נמוכה מאוד ולכן לא כדאי להתפשר על עניין הביטחון בטיול ולכן חשוב לישון ולהתאכסן באתרים מוסדרים ונוחים. כמו כן, עקב רמת הביטחון הנמוכה, לרוב מומלץ להצטרף לטיולים מאורגנים באפריקה, מאחר והמדריכים המנוסים יודעים לאילו אזורים כדאי להתקרב ולאילו לא. אמנם המחירים שלהם יחסית יקרים, אבל אם בוער בכם לטוס לאפריקה, תזכרו כי החיים שלכם יקרים יותר מהטיול ולכן מומלץ להשקיע עוד כמה מאות שקלים ולהבטיח את ביטחונכם האישי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן