כמה עולה טיסה בכדור פורח?

טיסה בכדור פורח

רוצים להגשים חלום לבן זוג או קרוב משפחה? כדאי שתכירו את המחירון של טיסה בכדור פורח ותבינו איזה פרמטרים משפיעים על עלות האטרקציה

טיסה בכדור פורח היא ללא ספק אחת האטרקציות המיוחדות ביותר שיש בעולם. זו מתנה מושלמת לקרובי משפחה, בני זוג וחברים ואפשר לקנות אותה גם לציון אירוע רומנטי. הטיסה נערכת בשמי הארץ והיא כוללת מגוון רחב של חוויות בלתי נשכחות.

לאחר קבלת פנים של מספר דקות עולים המוזמנים לכדור פורח, תופסים מקום מול האופק וגם מקבלים הזדמנות לשתות שמפניה צוננת. במהלך הטיסה ניתן כמובן לתעד את המתרחש ולאגור מזכרות לכל החיים. בנוסף, הטיסה היא פתרון אידיאלי עבור חברות וארגונים שרוצים להפיק ימי כיף. הטיסה משנה לחלוטין את האופי של ימי הכיף והיא מתאימה לטווח רחב של גילאים. עם זאת, חשוב להכין מראש את התקציב ולהבין מה משפיע על העלות הסופית של המתנה או האטרקציה.

טיסה בכדור פורח

פרמטרים המשפיעים על המחיר

יש כמה גורמים שקובעים את המחיר של טיסה בכדור פורח בישראל:

  1. יום ותאריך – טיסה בימי השבוע זולה יותר מטיסה בסופי שבוע וחגים. בימי חופש צפוי המחיר של הטיסה לעלות ב-10%-25%. כדאי להביא את זה בחשבון כאשר מתאמים את הטיסה ולקבל הצעת מחיר מסודרת מהחברות העוסקות בתחום. עם זאת, אפשר לקבל מחירים זולים משמעותית כאשר מזמינים את הטיסה ברגע האחרון. החיסרון במקרה כזה הוא שלא תמיד יש מקום ולעיתים נדרשת ספונטניות רבה.
  2. כמות – ניתן לקבל הנחה לקבוצות מעל 4 נוסעים. הכמות שניתן להטיס בכל כדור פורח היא כמובן מוגבלת, אך הטיסות יוצאות בצורה סדירה ואחת אחרי השנייה.
  3. גיל – גיל המשתתפים בטיסה משפיע ישירות על המחירון. יש מחירים מיוחדים לילדים, בני נוער וצעירים. אצל חלק מהחברות המציעות טיסות בשמי הארץ ניתן גם לקבל הנחה בגילאים מבוגרים, בגיל הזהב ובגיל השלישי.
  4. משך הטיסה – טיסה סטנדרטית בתוך כדור פורח נמשכת 50 דקות. כל תוספת במשך הטיסה מחייבת תוספת מחיר. הטווח של משך הטיסה נע בין 50 דקות עד 80 דקות. מצד שני, לא ניתן להתחייב בצורה מדויקת לאורך הטיסה ולכן עשויים להיות עיכובים או הקדמות.
  5. חבילות – ההמלצה היא לרכוש חבילה הכוללת לצד הטיסה גם ביקור באטרקציות או בקבוק יין, פיקניק בטבע, ארוחת בוקר, צהריים או ערב, נסיעה ברכבי שטח, רכיבה על סוסים וכדומה. חבילה כזו תהיה כמובן יקרה יותר מרכישה של טיסה בלבד, אך המרכיבים שלה יהיו זולים בהשוואה לרכישה נפרדת.

טווח מחירים

טיסה בכדור פורח תעלה במשך השבוע 700-900 ש"ח, לעומת מחיר של 950-1,200 ש"ח בסופי שבוע, שישי ושבת. חבילת נופש תעלה 2,000 ש"ח בממוצע למשפחה של זוג הורים וזוג ילדים בגילאי 3-6.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן