כמה עולה טיסה זולה לאירופה?

מהמורות רבות עוברות בשנים האחרונות על עולם התעופה, ובעקבות כך גם על עולם התיירות. החברות החדשות הרבות שנכנסו לשוק התעופה הוזילו את מחירי הטיסות בכל העולם, בעיקר ליעדים אירופאיים כמו פריס, לונדון, אמסטרדם או ברצלונה. 

איך מוצאים טיסות זולות?

טיסות זולות אפשר למצוא כיום כמעט בכל אתר אינטרנט ברשת, ולא לחכות לדקה התשעים כדי למצוא דילים או חבילות תיירות זולות. לדוגמא, תוכלו ליהנות מטיסה מוזלת ליעדים נחשקים כגון ברלין החל מ- 99$ לאדם. בזכות ההזמנות המוקדמות באינטרנט, תוכלו גם לשריין לעצמכם חדרים בכל מלון ביבשת אירופה, ולבחור באילו אטרקציות ואתרים אתם מעוניינים לבקר במחירים מצחיקים. 

הנה כמה יעדים פופולאריים נוספים:

תוכלו למצוא טיסות סדירות לפריז במחירים שבין 270$ ל- 300$

תוכלו למצוא טיסות סדירות ללונדון במחירים שבין 300$ ל- 500$

תוכלו למצוא טיסות סדירות לברצלונה במחירים שבין 270& ל- 400$

תוכלו למצוא טיסות סדירות ליוון במחירים שמתחילים מ- 70$

תוכלו למצוא טיסות סדירות לפראג במחירים שנעים סביב ה- 100$

 

לראות עולם ובזול

ברצלונה הפכה בשנים האחרונות ליעד פופולרי במיוחד לצעירים – הגברים יוכלו ליהנות ממשחקי כדורגל מרהיבים כמו שרק בברצלונה יודעים לשחק, והנשים ייהנו מעולם האופנה התוסס והחופים היפים. טיסות זולות ניתן למצוא גם ליעדים יותר קלאסיים כמו פריז או לונדון. המטרו והטיוב, שתי הדרכים המקובלות ביותר להתנייד בבירת צרפת ובבירת אנגליה, הפכו עם השנים לידידותיים יותר עבור תיירים מכל העולם, והשילוט באנגלית מסייע לתיירים להגיע בקלות ובזול לכל אתר תיירותי בערים הללו.

FLIGHTמהיום, לא צריך יותר לפנטז על פיקניק רומנטי בסמוך למגדל אייפל או על שופינג מהנה בלונדון, אפשר פשוט לעלות על טיסות זולות שיובילו אתכם ליעדים המועדפים על תיירים רבים בכל העולם, תמורת סכומים נמוכים בהרבה מאילו שהיינו רגילים אליהם עד לפני כמה שנים.

גם אמסטרדם הפכה להיות יעד פופולרי עבור צעירים ישראלים רבים, ובמחירים  שנעים סביב ה200$ לכיוון, תוכלו ליהנות מהאטרקציות הפרועות שהיא מציעה – פאבים עליזים מלאי תיירים, טיולי אופניים מהנים בבירת הולנד השטוחה ואיך לא, הסיורים הפרועים ברחבי העיר שמאמינה בחופש הפרט והנאות הגוף. יעד זה מומלץ בעיקר עבור צעירים וסטודנטים, וישראלים רבים מגיעים לאמסטרדם עם חברים לסוף שבוע אחרון של רווקות לפני החתונה שלהם. לא בכדי בירות אירופה הן יעדים מועדפים עבור התייר הישראלי – הטיסה קצרה יחסית, ובמספר שעות בודדות תוכלו להיות במקום קסום, בעודכם נהנים מקרואסון צרפתי מקורי, שותים לכם תה אנגלי טיפוסי בשעה ארבע אחר הצהריים בדיוק, או נהנים מפיצה איטלקית אמיתית ברומא, והכל במחירים מוזלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן