כמה עולה טיסה לאילת?

גיבושון

כמה עולה טיסה לאילתבעבר, אם הייתם שואלים אותנו כמה עולה טיסה לאילת, היינו פשוט מציעים לכם לוותר על הרעיון. מחירי הטיסות לאילת היו גבוהים במיוחד, והיה עדיף לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס, אפילו שמדובר על נסיעה ארוכה. עם זאת, בשנים האחרונות אנו עדים לירידה משמעותית מאד במחירי הטיסות לאילת. הסיבה לכך היא בעיקר העובדה שיש היום תחרות על מחירי הטיסות מצד ישראייר, ארקיע ואל על, מה שמאפשר לכם ליהנות ממגוון מחירים רחב יותר. אז איך אפשר לדעת כמה עולה טיסה לאילת? ומה משפיע על מחירי הטיסות?

כל מה שמשפיע על מחירי הטיסות

העונה

כפי שאתם יודעים, הסיבה המרכזית שבגללה אנשים רוצים לדעת כמה עולה טיסה לאילת היא כדי לטוס לחופשה. ממש כשם שהמחיר של בתי המלון משתנה בהתאם לרמת הביקוש באילת, כך גם מחירי הטיסות מושפעים. בחורף, כשהביקוש נמוך יותר מחירי הטיסות יורדים, ולרוב מפסח מתחילים לראות את העלייה, שמגיעה לשיאה בקיץ ובחגי תשרי הפרש המחירים בין עונת השפל לעונת השיא, יכולים להגיע לטווח שבין 100 ל 200 ש"ח לטיסה לכיוון אחד, ועד ל 250 ש"ח לטיסה לשני הכיוונים.

שעת הטיסה

בעקרון, אם תבחרו בשעה פחות פופולרית לטוס בה – תוכלו ליהנות מתעריפים נמוכים יותר. טיסות שיוצאות ב 6 בבוקר למשל, שלא לדבר על טיסות באמצע הלילה, יהיו בתעריף נמוך יותר מאשר טיסות שיוצאות בבוקר או בצהריים. שעת הטיסה יכולה להשפיע על המחיר הסופי בטווח שבין 50 ל 150 ש"ח לטיסה אחת.

טיסה לכיוון אחד או שתי טיסות?

בעקרון, ברור שהמחיר עבור טיסה הלוך ושוב יהיה גבוה יותר מהמחיר לכיוון אחד. עם זאת, אם תתחייבו מראש לרכוש כרטיס הלוך ושוב, תוכלו לקבל הנחה מסוימת על המחיר הסופי, וחברות התעופה מעודדת אתכם לעשות כן. ההנחה ברכישת טיסת הלוך ושוב, לעומת המחיר של שתי טיסות בודדות, יכול להיות בשיעור שבין 10 ל 40 אחוזים.

מאיפה טסים?

ככל שתטוסו מיעד רחוק יותר – כך מחיר הטיסה יעלה בכל אחד מהכיוונים. נכון להיום יש שלושה שדות תעופה שמהן יוצאות טיסות לאילת, והם נתב"ג, שדה דב, ונמל התעופה של חיפה. סדר המחירים העולה הוא נתב"ג, שדה דב, וחיפה. טווח המחירים לעומת זאת הוא רחב, והפרש המחירים יכול לנוע בין 20 ל 120 ש"ח בין נמלי התעופה

ומה המחיר הסופי?

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה טיסה לאילת, חשוב לנו לציין בהערה סופית כי המחירים שמוצגים כאן באתר אינם מטעם חברות התעופה עצמם, ולכן הם אינם מחייבים, וכדאי לבחון את התעריפים המדויקים שהן מציעות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן