כמה עולה טיסה לברלין?

כמה עולה טיסה לברלין? תלוי בכמה פרמטרים

כמה עולה טיסה לברלין? תלוי בכמה פרמטריםברלין נחשבת לאחד מהיעדים האהובים ביותר על התייר הישראלי. מדובר על יעד שאפילו בעונות החורף, ישראלים רבים בוחרים בו. אין זה מפתיע – ברלין נחשבת ליעד זול יחסית, קוסמופוליטי מאד, שמציע גם היסטוריה מיוחדת – אך גם תרבות עכשווית שמדברת מאד לצעירים. בקיצור – זו עיר שבאמת מתאימה לכל אחד. כמובן שבחופשה שלכם תתחיל בבירור כמה עולה טיסה לברלין. יש כל מיני פרמטרים שמשפיעים על המחיר, וזה לא מפתיע לראות שאפשר למצוא כרטיסי טיסה במחירים מפתיעים של 250$ – אבל גם מחירים של 420$ לאדם – אז מה משפיע על המחיר?

כך תבחרו נכון ותמצאו טיסה זולה

  • טיסה ישירה או חניית ביניים – באופן כללי, ברלין נחשבת ליעד קרוב יחסית לישראל, וטיסה ישירה מישראל לברלין נמשכת כ4 שעות בממוצע. עם זאת, דווקא מסיבה זו אם תבחרו בכל זאת באפשרות של טיסה עם חניית ביניים המחירים ירדו באופן דרסטי. זה אמנם יאריך את משך הטיסה בכללותה, ובניגוד לטיסות למזרח הרחוק זה לא בהכרח נדרש – אבל ירידת המחירים כאן היא דרסטית. כשאתם תבחרו בטיסה עם חניית ביניים, תוכלו למצוא כרטיסי טיסה עם הנחות של 100$ (וכשמדובר על טווחים שנעים בין 250 ל400 דולר הנחה של 100$ היא דרמטית מאד), וזה כמובן יעזור לכם למצוא טסיות זולות מאד לברלין, גם ברגע האחרון וגם בהזמנה של זמן רב מראש.
  • חברת התעופה – יש המון חברות תעופה שמציעות טיסות מישראל לברלין. חברות התעופה הישראליות כולן – אל על, ישראייר וארקיע, מציעות טיסות ישירות לברלין. גם חברות תעופה גרמניות כמו לופטהאנזה ואייר ברלין מציעות כמובן טיסות לברלין, בנוסף לחברות התעופה האירופאיות כמו סוויס אייר או טורקיש איירליינז. כדאי לעקוב ולראות בכל פעם איזו חברת תעופה מציעה לכם דיל יותר טוב – לעתים אלו יהיו הישראליות ולעתים אלו יהיו הזרות.
  • נמל התעופה – תתפלאו, אבל גם לנמל התעופה שבו נוחתים יש לעתים השפעה על המחיר של כרטיס הטיסה! בסמוך לברלין יש שני נמלי תעופה – תגל ושונפלד. שונפלד נחשב לנמל התעופה הגדול יותר, המודרני יותר המרווח יותר והנוח יותר – ולכן גם כרטיסי הטיסה אליו לעתים יהיו יקרים יותר במקצת. תגל הוא נמל תעופה עמוס מאד ומעט מבלבל, אבל לעתים דווקא כדאי לחפש את הטיסות אליו, אם אתם מחשפים באופן כללי את הטיסות הזולות.

ומה עושים בברלין?

לא משנה מתי תנחתו בברלין – בעונת השפל בחורף כאשר המחירים יכולים לרדת ל220$ או בעונת הקיץ כשהמחירים מטפסים למעלה- תמיד יש כל כך הרבה מה לראות! מומלץ לבקר במוזיאונים המיוחדים של העיר, לבקר באנדרטת השואה המפורסמת, לא לוותר על ביקור בהאקשה מארקט, וכמובן לסקור את חיי הלילה של העיר המיוחדת הזו. סך הכל – מצפה לכם באמת חופשה מהחלומות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן