מומלץ לבדוק: כמה עולה טיסה לברצלונה?

ברצלונה, העיר הקטלונית השוכנת לחופי הים התיכון, מהווה מוקד משיכה ללמעלה משבעה מיליון תיירים מדי שנה! במקום שוררת אווירה אירופאית המשתלבת היטב בתרבות הקטלונית העשירה. ים הניחוחות והצבעים, חמימות האנשים, המוזיקה וענייני הכדורגל יותירו אתכם ללא רגע דל. בכיכרות המרכזיים של העיר תוכלו למצוא אינספור מופעי רחוב – מוזיקה, תרבות ואמנות. את חגיגת העיר אסור לפספס! מדובר בשבוע שלם בו חוגגת כל העיר יום הולדת. התושבים יוצאים לרחובות ליהנות ממופעי הרחוב שהעירייה מספקת, שותים, אוכלים ונהנים. במאמר שלפניכם מרוכזים מספר טיפים חשובים לטסים לפנינת הנופש הספרדית.


טווח מחירים לאדם יחיד

טיסה ישירה לברצלונה מהארץ אורכת כ-4 שעות, שכן ברצלונה נמצאת בצידו השני של הים התיכון. לעיתים קרובות תכלול טיסה לברצלונה עצירה במרכז אירופה, מה שעשוי להוביל להוזלת עלויות. מחירי טיסות לברצלונה במהלך חודשי הקיץ, בעונת התיירות החמה, יכולים להגיע עד ל-700$ ליחיד, בעוד שבעונות המעבר תוכלו למצוא גם כרטיסי טיסה ב-300$. ככל שתוכלו "להתגמש" עם התאריכים, יום קדימה-יומיים אחורה וכו', כך תוכלו להשיג טיסות במחירים אטרקטיביים.

ההבדלים בין עונות השיא והשפל

עונת הקיץ היא עונת התיירות החמה באירופה בכלל ובארצות השוכנות לחופי הים התיכון בפרט. הילדים בחופש השנתי שלהם מהלימודים, וגם ההורים יוצאים לחופשה, על מנת להתפנק עם המשפחה והילדים בבית מלון. מוטב שיהיה זה מלון בלב עיר המכילה את כל האטרקציות להן אנו מצפים. עבורנו הישראלים, מזג האוויר באירופה של חודשי הקיץ עשוי להיות מתעתע. גשמים חזקים עשויים להפתיע אתכם גם כשנדמה שחם. החל מחודש אוקטובר נעשה מזג האוויר קר ועונת החגיגות בספרד נפסקת. עונת הקיץ בספרד היא תצוגה מרהיבה של פסטיבלים ומופעים, לכן נחשבים חודשי הקיץ לעונת השיא. יעידו על כך תיירים שזכו ליהנות מכל הטוב שיש לברצלונה להציע.

מה עדיף – טיסה ישירה או עם עצירות ביניים?

לעתים שילוב טיסות ביניים במסלול הטיסה שלנו עשוי להוזיל עלויות. ברוב המקרים, מדובר בתוספת של שעה עד חמש שעות לזמן הטיסה הכולל, מה שעשוי לחסוך לנו עד 150$ ליחיד, סכום מכובד לכל הדעות. טיסה ישירה לעומת זאת תהיה הפתרון הנוח והיעיל להגעה מהירה. טיסה ישירה היא בחירה נוחה במיוחד עבור הורים שטסים עם תינוקות וילדים.

טיפים למציאת כרטיסים בזול

במידה ואתם מעוניינים להזמין כרטיסי טיסה בעונות השיא, כדאי לעשות זאת לפחות חודשיים מראש על מנת לחסוך עלות משוערת של כ-80$ לבן אדם. הזמנת כרטיסי טיסה ברגע האחרון עשויה להוזיל את המחיר אך על פי רוב ההבדל יהיה משמעותי בעונות המעבר, האביב והסתיו, ולאו דוקא בעונות החמות. לאחר שאיתרתם את כרטיס הטיסה שלכם, בחרתם מלון ווידאתם שהכל סגור מבחינת תאריכים, השוו את העלויות המשוערות לעלות חבילת נופש לברצלונה. ייתכן ותופתעו לגלות חבילת נופש במחיר הטיסה שכוללת גם תוספת לינה. כך, יוותרו בארנקכם עוד כמה שטרות, לנסיעה הבאה…

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן