כמה עולה טיסה לרומא?

הקוליסאום - טיסה לרומא ואתם שם
הקוליסאום - טיסה לרומא ואתם שם
הקוליסאום ברומא

רומא היא אחת הערים המתוירות ביותר בעולם על ידי ישראלים, ולא בכדי. מדובר בעיר שמציעה עולמות שלמים של תרבות, של היסטוריה ושל ארכיאולוגיה, לצד עולמות מודרניים של שופינג וחיי לילה סוערים – כל מה שאדם צריך כשהוא יוצא לחופשה שהיא לא בטן-גב. אם גם אתם מתכננים לטוס אל העיר המופלאה הזאת, אתם בוודאי רוצים לדעת כמה עולה טיסה לרומא, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

בעמוד זה נרכז את טווח מחירי הטיסות לרומא הנבדלים זה מזה בגלל קריטריונים כמו חברת התעופה, סוג הטיסה (סדירה / שכר), העונה בשנה ועוד, ונאפשר לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם על מנת להחליט מתי לטוס ובאיזה אופן. לא משנה מה תחליטו – אנחנו בטוחים שיהיה לכם טיול נפלא.

טיסות ישירות לעומת טיסות עם עצירת ביניים

טיסות ישירות לרומא מתבצעות גם על ידי חברות תעופה ישראליות כגון אל-על וישראייר וגם על ידי חברות תעופה זרות כמו אליטליה ואחרות. מלבדן יוצאות לרומא גם טיסות עם עצירת ביניים המוצעות על ידי חברות תעופה זרות כגון סוויס, אליטליה, לופטהנזה ועוד.

טיסות ישירות יעלו בדרך כלל יותר מטיסות עם עצירת ביניים, אולם במקרים בהם תצטרכו למצוא מקום ללון בו עד הטיסה הנוספת – העלות בדרך כלל תתקזז.

טיסות סדירות לעומת טיסות שכר

טיסות סדירות הן טיסות שיש להן מועד יציאה קבוע, ואשר יוצאות ליעדן גם אם המטוס לא מלא. טיסות אלה מתבצעות בדרך כלל במטוסים גדולים ומרווחים, ונוחתות בדרך כלל בשדות תעופה מרכזיים.

טיסות שכר, לעומת זאת, הן בדרך כלל זולות באופן די משמעותי, אולם צריך לקחת בחשבון שמועדן עלול להשתנות גם יותר מפעם אחת, בגלל כל מיני שינויים ואילוצים. בנוסף, טיסות שכר יכולות לנחות בשדות תעופה מרוחקים יותר, דבר שיגדיל את ההוצאות על תחבורה ציבורית שתוביל אתכם ליעדכם.

רכישת כרטיסים הרבה לפני מועד הטיסה לעומת רכישה בדקה ה-90

על מנת ליהנות ממחירי טיסה לרומא שיהיו בגדר הסביר, כדאי לרכוש את הכרטיסים או הרבה זמן לפני מועד הטיסה המתוכנן, או ממש ברגע האחרון, במיוחד אם מדובר בטיסה בתקופה מבוקשת במיוחד, כגון חול המועד פסח או החופש הגדול. אם רוכשים את הכרטיסים בשלב מוקדם המחירים יהיו סבירים כי זה טרום תחילת הביקוש, ואם רוכשים בדקה ה-90 המחירים יהיו זולים כי חברות התעופה ירצו למלא את הטיסות. לכן, בצעו את הרכישה חצי שנה מראש או עד שבוע קודם, ותיהנו מיופי של מחירים לטיסות לרומא.

בעונה או לא בעונה – זאת השאלה

כמובן שמחירי טיסות לרומא בעונות החמות (אפריל – אוקטובר) יהיו הרבה יותר גבוהים ממחיריהן בעונות הפחות מבוקשות (נובמבר – מאי).

חשוב לדעת

טיסות לרומא נוחתות בדרך כלל בנמל התעופה ליאונרדו דה-וינצ'י (המוכר גם בשם פיומיצ'ינו) אשר ממוקם במרחק של פחות מחצי שעה מהעיר (כ-26 ק"מ). על מנת להגיע לעיר עצמה תוכלו לקחת את אחת הרכבות היוצאות מנמל התעופה מדי חצי שעה, ולרדת בסטאציונה טרמיני – התחנה הראשית של עיר הבירה האיטלקית.

שדה התעופה השני של רומא הוא צ'אמפינו, הנמצא אמנם קרוב יותר (כ-15 ק"מ מהעיר), אולם דרכי ההגעה ממנו אל העיר הן מורכבות יותר ומומלצות פחות (צריך לקחת אוטובוס מהשדה אל תחנת הרכבת הקרובה, לקחת אוטובוס שעושה הרבה עצירות בדרך, לקחת שאטל שהמחיר שלו יחסית גבוה או לקחת מונית בתעריף גבוה הרבה יותר). בקיצור – עדיף לנחות בפיומיצ'ינו.

אז.. כמה עולה טיסה לרומא?

אחרי שאתם יודעים את הסיבות להבדלים במחירים של טיסות לרומא, הנה טווח מחירי הטיסות בעונה החמה לעומת טווח המחירים הצפוי שלא בעונה:

  • מחירי טיסות בעונה (אפריל – אוקטובר): 350 – 650 דולר לכרטיס
  • מחירי טיסות לרומא לא בעונה (נובמבר – מאי): 260 – 320 דולר לכרטיס

כאמור, עדיף לרכוש את כרטיסי הטיסה כמה שיותר מוקדם, או, לחלופין, ברגע האחרון, על מנת להבטיח לעצמכם את המחירים הזולים ביותר. טיול נעים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן