כמה עולה טיפול במכון פיזיותרפיה?

פיזיותרפיה

צריכים להזמין תור לטיפול במכון פיזיותרפיה בתל אביב? האם ידעתם כי פיזיותרפיה מספקת מענה מקצועי מתקדם למגוון בעיות רפואיות וכאבים המגבילים את התנועה ומקשים בתפקוד יום יומי? ובכן, כדאי לדעת כי מכון פיזיותרפיה תל אביב מציע מגוון טיפולים ויתרונות בולטים בהשוואה לשיטות טיפול אחרות. לאחר אבחון מקצועי במכון מתאימים למטופל את שיטת הטיפול המתאימה לו ביותר. יש שיטות רבות כמו טכניקות עיסוי, טיפול בגלי הלם, מסז' רפואי, חבישות ותרגילים שונים. על מנת לענות על השאלה כמה עולה טיפול כזה, ננסה לעשות סדר בדברים ולספק עבורכם מידע המאפשר לדעת מהו טווח המחירים המומלצים.

טיפול בכאבי גב וצוואר

טיפולי פיזיותרפיה מהווים את התשובה הבטוחה והיעילה ביותר למגוון בעיות שכיחות כמו כאבי גב תחתון, פריצת דיסק, כאבי צוואר, בעיות בבלט דיסק וכאבים שמקורם בלחץ על עצבי עמוד השדרה. כאבי גב וצוואר עלולים להתפתח כתוצאה מנפילות, פגיעות וחבלות ישירות, עבודה פיזית, נהיגה ממושכת מדי יום, עבודה משרדית מול המחשב וסיבות נוספות הגורמות לשחיקה, דלקות ובעיות באגן, בשרירים, בגידים ובעמוד השדרה. כמו כן, עם הגיל רבים סובלים מכאבי גב וכאבים בצוואר ולפי הסטטיסטיקה למעלה מ- 85% מהאוכלוסייה הבוגרת יסבלו מכאבי גב וצוואר.

הצוות המקצועי של מכון פיזיותרפיה בתל אביב מאבחן את המטופל ובהתאם לתוצאות האבחון יציע עבורו טיפול יעיל ואפקטיבי בבעיה ובכך למנוע את הכאבים ולמנוע מהבעיה לשוב. עלות הטיפול משתנה בהתאם לבעיה, מספר הטיפולים הנדרש, לפי הביטוח שברשות המטופל והשתתפות קופת חולים, טווח המחירים הממוצע 250-450 ₪ לטיפול.

טיפול בגלי הלם

תחום הפיזיותרפיה הולך ומתפתח ובשנים האחרונות נעשה שימוש במכשירים חדשים עם טכנולוגיות מתקדמות. טיפול בגלי הלם מאפשר לפיזיותרפיסט להציע טיפול חדשני ויעיל לבעיות פתולוגיות אורתופדיות שונות כגון דורבן בעקב כף הרגל, דלקות במרפקים, הסתיידות גידים, כתף קפואה ועוד. מכשיר גלי הלם מאפשר טיפול יעיל שאינו פולשני ואינו מצריך הרדמה. בהתאם לבעיה ממנה סובל המטופל מציעים עבורו סדרת טיפולים, לרבות בין 4-10 פגישות פעם בשבוע, עלות כל טיפול 250-450 ₪.

טיפולים במחלת ורטיגו

מחלת הורטיגו נחשבת לתופעה שכיחה ומקורה במערכת הויסטיבולרית הנמצאת באוזן התיכונה ואחראית על שיווי המשקל. שיבוש במערכת הויסטיבולרית עלול לגרום לסחרחורות קשות, לאובדן שיווי משקל ובמקרים מפיזיותרפיהסוימים לפגיעה ביכולת מיקוד הראייה, לבחילות ולהקאות. המכון מציע אבחון מקצועי לזיהוי הפרעת תפקוד הגבישים באוזן הפנימית ומטפל במחלת ורטיגו בעזרת טכניקה הקרויה Modified Epley`s Manuver לשינוי מקום הגבישים באוזן והחזרתם למקום. עלות הטיפול משתנה בין המטופלים בהתאם לפרמטרים כמו מורכבות הטיפול, משך הטיפול וסוג הביטוח הרפואי שברשות המטופל, טווח המחירים הממוצע לטיפול הינו 250-450 ₪.

טיפולים למפרקי הגוף

רבים באוכלוסייה סובלים מבעיות שונות במפרקי הגוף כמו מפרק הלסת, המרפק, בעיות וכאבים בשכמות ובכתפיים, כאבי ירכיים ומפרקי האגן, מפרקי כף הרגל והקרסול, ומפרקי שורש כף היד והאצבעות. בהתאם לאבחון מקצועי יעבור המטופל סדרת טיפולים להקלה בכאבים, לשיקום, לשיפור טווח התנועה ולמניעת חזרת הבעיה. עלות טיפול ממוצעת כ- 250 ₪.

 

טיפולי פיזיותרפיה לפציעות ספורט

שיקום פיזיותרפי לספורטאים שונה משמעותית משיקום רגיל ולכן אם אתם מחפשים מכון פיזיותרפיה בתל אביב המתמחה גם בפציעות ספורט חשוב שתבדקו אם הוא כזה המותאם לטיפול פיזיותרפי בספורטאים. המכון צריך להכיל את הציוד המיוחד הנדרש לטיפול בספורטאים ולהעסיק צוות מומחים לטיפול ושיקום של ספורטאים. ישראלים רבים עוסקים בפעילות גופנית מקצועית או חובבנית וכדי למנוע ולהפחית פציעות חשוב לקבל ייעוץ ולהכין את הגוף למאמץ. צוות המכון מייעץ לספורטאים ומציע עבורם תרגילים להארכת שרירים, להגמשת ולהגדלת טווח התנועה של המפרקים. יודגש כי לאחר ניתוח ופציעות ספורט קשות חשוב לעבור שיקום במכון על מנת לקצר את תהליך ההחלמה ולשוב לפעילות גופנית מבוקרת ונכונה. עלות ייעוץ וטיפול- 250-450 ₪.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן