כמה עולה טיפול בעזרת כלבים?

אילוף כלב

חברו הטוב ביותר של האדם

על הכלב תמיד אומרים שהוא חברו הטוב של האדם אך רוב האנשים בכלל לא יודעים עד כמה הוא יכול להועיל. הכלב מצטייר כחיה הנאמנה ביותר, אחת כזו שאפשר לסמוך עליה לפעמים הרבה יותר מאשר על חלק גדול מהאנשים שכולנו מכירים ומסתובבים לידם יום יום. אמנם הכלב יכול להפיג את השעמום, להעסיק את הילדים שלכם מאוד ולהיות בן משפחה של ממש אך התרומה שלו לאדם בכלל ובפרט לילדים שלכם יכולה להיות גדולה הרבה יותר. הכלב יכול ליצור אצל הילדים יכולת חברתית פתוחה הרבה יותר, פחות ביישנית ויותר אמיצה, ויש סיבה מדוע טיפול בעזרת כלבים הוא טיפול יעיל ונפוץ כל כך.

מדוע טיפול בעזרת כלבים יעיל כל כך?

לפני אתם שואלים את עצמכם כמה עולה טיפול בעזרת כלבים כדאי שתשמעו על היתרונות שבטיפול ומדוע הוא כל כך יעיל. לפעמים לילדים ולא רק להם אלא גם למבוגרים יותר, אפילו בגילאי ארבעים וחמישים. אנשים רבים לוקים בבעיות תקשורת ויש להם קושי רב ליצור קשר עם הסביבה. הפער הזה יכול להיות בולט כבר בילדות אך יש אנשים שמטפלים בו רק בשלב מאוחר יותר כשהם רוצים לשפר את המצב. הכלב פתוח הרבה יותר, אין צורך במלים כדי להביע אליו רגשות, אין צורך בהסברים מיותרים ופשוט צריך להיות איתו כדי להרגיש הרבה דברים שחסרים לאותם אנשים. הטיפול בעזרת כלבים מניב פירות רבים בזמן יחסית מהיר ולכולם כדאי לנסות אותו.

כמה עולה טיפול בעזרת כלבים?

טיפול בעזרת כלבים עולה בין מאה שקלים ועד שלושת מאות שקלים, תלוי בסוג הטיפול. בדרך כלל מדובר בסדרת טיפולים כך שהמחיר לא סופי ותמיד יכול לעלות בהתאם למשך הטיפול. זהו מחיר לטיפול ממוצע וכאשר נשאלת השאלה כמה עולה טיפול 

טיפול בעזרת כלבים

בעזרת כלבים יש צורך להתייחס לסוג הטיפול. טיפול אישי יעלה בין מאה ועשרים שקלים ועד כמאתיים שקלים כאשר המקום שבו נערך הטיפול, האם הוא קורה בבית הלקוח או במכון מסוים יכול להשפיע על העלות. כשמבררים כמה עולה טפול באמצעות כלבים או כל בעל חיים אחר חשוב לבדוק האם קופת החולים יכולה להשתתף בעלות מה שיכול לסדר לכם מחירים נוחים בהרבה, תלוי בבעיה שממנה המטופל סובל.

רכישת סדרת טיפולים זולה הרבה יותר

לא משנה כמה עולה טיפול בעזרת כלבים או סוסים, לצרכי רכיבה, משחק או כל דבר שעולה על הדעת ויכול לשפר את מצבו של המטופל ברבדים השונים, סדרת טיפולים היא צעד הכרחי ברוב המקרים. שתי סיבות לדבר, ראשית, סדרת טיפולים תהיה אפקטיבית הרבה יותר מאשר טיפול בודד. שנית, סדרת טיפולים יותר משתלמת וכך המטופל גם מקבל מסגרת נוחה וקבועה בה הוא יכול לפתח ציפייה לטיפול הבא ולהשתפר במגעים החברתיים בין לבין אם שאר הסובבים אותו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן