כמה עולה טיפול לרכב במוסך מורשה?

טיפולי רכב

טיפולי רכביש לכם תקלה ברכב שלכם, ואתם צריכים כעת לגשת למוסך. נניח לצורך הדוגמה, שמדובר על רכב רנו. במצב הנ"ל, יש לכם שתי אפשרויות – לגשת למוסך כללי, או לגשת למוסך מורשה. למה הכוונה למוסך מורשה? הכוונה היא במקרה הנ"ל, למוסך אשר מורשה מטעם היבואן הרשמי של רנו לארץ, לתת שירות לרכבי החברה. לכן למוסך הנ"ל יהיו אנשי מקצוע שמתמחים ספציפית בדגמי רנו, כאשר במוסך יש גם את החלפים המקוריים של רנו, ומכאן יש לעתים קרובות העדפה לפנות למוסך מורשה. עם זאת, כיצד הדבר משפיע על המחיר?

מה משפיע על מחיר הטיפול במוסך מורשה?

  • סוג התקלה – כמו בכל מוסך, גם במוסך מורשה, ככל שהתקלה שיש לכם היא יותר חמורה ויותר רצינית – כך ככל הנראה התיקון יהיה ארוך יותר, ולכן גם מחיר הטיפול יהיה ארוך יותר. עם זאת, לרוב המחיר לשעה אחת של טיפול הוא קבוע בכל מקרה, כאשר רק אורך הטיפול הוא הגורם העיקרי אשר משפע על המחיר.
  • חלפים – נניח שאתם מגיעים עם רכב מדגם ניסאן למוסך מורשה. כעת, אם יש לכם תקלה שדורשת התקנה של חלפים חדשים, יש לכם שתי אפשרויות. הראשונה היא לבחור בחלפים מקוריים של ניסאן – שהם גם יקרים יותר. יש כמובן גם חלפים חלופיים שמתאימים לרכב ומחרים נמוך יותר. היתרון של חלפים מקוריים הוא כמובן באיכות הגבוהה ובאחריות המשמעותית שאתם מקבלים ביחד איתם.
  • הכשרה – אחד מהיתרונות המשמעותיים של מוסך מורשה, הוא שאנשי המקצוע עוברים הדרכות מטעם אנשי הצוות הרשמיים של החברה בישראל. כך נציגי רנו וניסאן לדוגמה, מעבירים את ההכשרה לטכנאי הרכב במוסכים המורשים של החברה, וכך אתם מקבלים שירות הרבה יותר טוב, במחיר מעט יותר גבוה.

המאמר באדיבות "מרתון" – מוסך מורשה ניסאן רנו

אז מה המחיר הסופי?

לרוב, המחיר הסופי לטיפול רכב לשעה אחת במוסך מורשה, נע בין 200 ל 300 ש"ח, ועל כך יש לקחת בחשבון לעתים תוספת מחיר, כמובן בשל החלפים שיש להתקין ברכב.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן