כמה עולה טיפול מניקור ופדיקור?

מניקור ולק

טיפול מניקור פדיקור מורכב, בעצם, משני טיפולים: טיפול מניקור וטיפול פדיקור. מכיוון ששניהם כוללים טיפול בציפורניים, הם הרבה פעמים נכללים יחד הן בפרסומיהן של קוסמטיקאיות והן במסגרת הטיפולים עצמם: הלקוחות מגיעים אל הקוסמטיקאית ומבקשים לצאת ממנה כשגם כפות הידיים וגם כפות הרגליים שלהם נראות טוב.

למרות זאת, מדובר בשני טיפולים שונים, ולכן לכל אחד מהם מגיעה התייחסות נפרדת.

טיפול מניקור

מניקור הוא טיפול מקיף בידיים, הכולל  הסרה של שכבת הלק הישנה, אם היתה כזאת, השריית הידיים במים חמימים, יישום של קרמים ושמנים במטרה להסיר את תאי העור המתים ולעודד את התחדשות העור, כמו גם להזין אותו, לרכך אותו ולהפכו להרבה יותר נעים למגע. בנוסף מסירה הקוסמטיקאית את עודפי העור שמסביב לציפורניים ומושחת את האזור בשמן על מנת להזינו ולרככו. בסיום הטיפול הקוסמטיקאית מורחת לק על הציפורניים – על פי בקשת הלקוחה.

טיפול פדיקור

באופן כללי, מטרת הפדיקור היא לחדש את תאי העור בכפות הרגליים ולטפח את מראה הציפורניים. אם נכנסים לעומק, הרי מניקור ולקשיש להבדיל בין פדיקור קוסמטי, שמתבצע לטובת שיפור מראה כפות הרגליים, ובין פדיקור רפואי, שמטרתו לטפל בבעיות שונות בכף הרגל, כגון ציפורן חודרנית, יבלות, פטריות, אקזמות ועוד. פדיקור קוסמטי כולל טבילה של הרגליים באמבט מים חמימים לצורך ניקויי וריכוכן, הסרת העור היבש מכפות הרגליים ומהאזור שמסביב לציפורניים, משיחת כפות הרגליים בקרמים ו/או בשמנים ומריחת לק – על פי בקשת הלקוחה. טיפול פדיקור רפואי שמתאים גם לגברים, יכלול טיפול מדויק בבעיות השונות לטובת שיפור ההרגשה ואיכות החיים. חשוב מאוד לדעת, כי לא כל קוסמטיקאית שמבצעת פדיקור מוסמכת לבצע פדיקור רפואי, ואם מעוניינים בפדיקור רפואי יש לוודא שלקוסמטיקאית יש תעודת הכשרה בתחום.

אז כמה עולה טיפול מניקור פדיקור?

בדרך כלל התמחור נעשה בנפרד לכל טיפול, אולם יש קוסמטיקאיות שמציעות מחיר משתלם לטיפול משולב:

  • טיפול פדיקור קוסמטי – 180 – 100 ₪
  • טיפול פדיקור רפואי – 150 – 250 ₪
  • טיפול מניקור – 50 – 90 ₪
  • טיפול משולב (קוסמטי) – 150 – 230 ₪

יש לקחת בחשבון שפרט למניקור-פדיקור רגילים יש סוגי טיפולים נוספים, כגון פדיקור ומניקור אקספרס, פדיקור דגים, מניקור הכולל טבילה באמבט פרפין ועוד. כל הטיפולים הללו יתומחרו אחרת על ידי הקוסמטיקאית שמספקת את השירות. ההתייחסות כאן היא לטיפולים הסטנדרטיים בלבד.

לסיכום – אין בכלל ספק, שאחרי טיפל מניקור פדיקור נראים ומרגישים הרבה יותר טוב. טיפול נעים!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן