כמה עולה יאכטה למסיבת רווקות?

יאכטה למסיבת רווקות

 

אם החברה הכי טובה שלכן עומדת לבוא בברית הנישואין, אתן בוודאי רוצות לארגן לה מסיבת רווקות מהסרטים, כזאת שתירשם בספר זיכרונותיה כמסיבה הכי יפה של החיים. דמיינו לעצמכן את כולכן – כל החברות ביחד, נמצאות ביאכטה גדולה שיש בה את כל מה שצריך למסיבה אחת טובה:

 

  • נשנושים ושתייה – כולל אלכוהול כמובן, שיהפוך את המסיבה למיוחדת במינה. כל חברה המפעילה את השירות של השכרת יאכטה למסיבת רווקות כוללת בחבילה דברים קצת אחרים, וחשוב לבדוק מה נכלל בחבילה שאתם בוחרים, כדי לדעת אם יש דברים שאתן צריכות להביא.

 

  •  מוזיקה באיכות גבוהה – מבחר של תקליטורי שמע מהם תוכלו לבחור את המוזיקה שאתן אוהבות ולהשמיע אותה במערכת הסאונד המקצועית שמותקנת ביאכטה עצמה.

 

  • מקום לרקוד – כי אין כמו לרקוד לצלילי מוזיקה טובה על סיפונה של יאכטה כל כך מדהימה.

 

  • טלוויזיה + DVD + סרטים – כי אין כמו לשבת מול סרט טוב עם כל החברות ויין טוב, ופשוט ליהנות.

 

  • פעילויות ימיות – רוב החברות המציעות את השירות משלבות בחבילת השיט גם פעילות ימית כלשהי, כמו שיט באבובים או "סתם" שחייה באמצע הים הגדול.

 

  • מקלחת – כדי שתוכלו לשטוף את עצמכן במים מתוקים אחרי הטבילה במי הים המלוחים.

 

  • חדר שינה מפנק – כי לפעמים כל מה שהרווקה לעוד כמה ימים שאתכם רוצה – זה פשוט לנוח לפני החתונה…

 

  • פינת שיזוף על הסיפון – כדי שכולם ידעו שהייתן בים ועשיתן חיים…

רוב החברות המציעות את השירות מאפשרות להתאים אותו באופן אישי להעדפות של הכלה לעתיד ושלכן, ולשלב בו כל מיני אטרקציות – על פי הבקשה האישית שלכן. בין האטרקציות הפופולריות

לא לבעלי הון בלבד

אמנם, בעבר רק בעלי הון היו יכולים להרשות לעצמם השכרת יאכטות למסיבת רווקות, אבל היום הדברים נראים לגמרי אחרת. יש הרבה מאוד חברות שמציעות את השירות, והתחרות גרמה למחירים לרדת בצורה משמעותית. אמנם, יש עדיין טווחי מחירים גדולים, אולם אם תבחרו חבילה בסיסית שלא כוללת תוספות מטורפות כמו מופע מיוחד או שילוב של ספורט ימי – גם אם אין לכן הרבה מאוד כסף – בהחלט תוכלו להרשות זאת לחברה שלכן – ולעצמכן.

אז כמה עולה יאכטה למסיבת רווקות?

המחיר של השכרת יאכטה למסיבת רווקות משתנה, כאמור, מחברה לחברה, אולם טווח מחירים אנחנו בהחלט יכולים לציין.

טווח המחירים של השכרת יאכטות למסיבת רווקות נע בין 600 – 1,600 ₪ באמצע השבוע ובין 800 – 1,600 ₪ בסוף השבוע.יאכטה למסיבת רווקות

אם לתת דוגמה ספציפית – חבילה בסיסית של השכרת יאכטה למשך שעתיים לעד 8 איש תעלה בין 900 – 1,100 ₪. למחירים אלה יהיה צריך בדרך כלל להוסיף תשלום עבור הפלגה בשישי-שבת, הוספת אנשים והארכת זמן.

אין ספק שהשכרת יאכטה היא בחירה מקורית ומקסימה לחגיגת מסיבת רווקות לחברה טובה, ושכולכן תחזרו ממנה עם הרבה חוויות ועם הרבה מה לספר לחבר'ה (וגם אם הרבה מה שיישאר ביניכן…). אז צאו להפלגה ושתהיה לכם יופי של מסיבה!

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן