כמה עולה ידיות לארונות לחדרי ילדים?

חשיבות ההשקעה בידיות בחדרי ילדים

ידית היא חלק בלתי נפרד מכל ארון. בחדר הילדים, הארון מהווה מקום מרכזי לאחסון החפצים ששייכים לילד, והוא נפתח ונסגר פעמים רבות ביום. הידיות על גבי הדלת צריכות לעמוד לרוב בעומסים לא קלים. מעבר לכך, מדובר בפריט עיצובי עם חשיבות עליונה בחדר. גם הארון המשעמם ביותר מבחינה עיצובית ייראה יפה וימשוך את עיני הילדים וההורים אם יותקנו על גביו ידיות מעוצבות. כיום קיים מגוון עצום של עיצובים המתאימים במיוחד לילדים, עם עיצובים של דמויות אהובות, חיות, פרחים, כלי רכב, טקסטורות ועוד.

כמה עולות הידיות לארון?

טווח המחירים של ידיות משתנה ותלוי במספר דברים:

  • החומר ממנו עשויה הידית – על פי רוב פלסטיק הוא החומר הזול ביותר לידיות, והוא מתאים מאוד לחדרי ילדים בזכות המראה הצבעוני שלו והצורות הרבות שהוא מאפשר ליצור. ידיות פלסטיק עולות בין 10 ל-30 שקלים בדרך כלל. חומר נפוץ נוסף בחדרי ילדים הוא עץ, כאשר על ידיות עץ ניתן להדפיס הדפסים יפים וצבעוניים. ידיות אלה יעלו בין 15 ל-40 שקלים.
  • ידית ממותגת – כמו כמעט כל מוצר ממותג בשוק, כאשר על ידית מודפסות דמויות ממותגות שהילדים רואים בטלוויזיה, המחיר של הידית יעלה עקב התשלום הנוסף על המותג. ידית כזו עשויה לעלות בין 20 ל-50 שקלים כמובן גם עם תלות בגודלה ובסוג החומר ממנו היא עשויה.
  • עיצוב אישי או מסחרי – ידיות לחדר ילדים שמעוצבות באופן אישי עשויות לעלות הרבה כסף עקב ההשקעה הגדולה של האומן המייצר אותן. לעומת זאת, קיימות ידיות יפות לא פחות המיוצרות בכמויות גדולות שמחירן נמוך בהרבה. חשוב להבין שידית לדלת של חדר ילדים היא דבר שמחליפים לאחר כמה שנים עקב שינוי הטעם האישי של הילד ולכן לרוב אין טעם בהשקעה כספית גדולה מדי בה.

ידיות לארון ילדים

בטיחות במקום הראשון

ילדים עשויים להשתמש בידית לארון באופן לא נכון ועקב כך להיפצע במקרים מסוימים, עקב צורה משוננת או קוצי עץ שיוצאים ממנה. לכן, כאשר אתם קונים ידית על תתפשרו על האיכות, גם אם המחיר נראה נמוך וקורץ.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן