כמה עולה יום גיבוש במרכז הארץ?

גיבושון

מחפשים דרך נהדרת לגבש קבוצה של אנשים? מעוניינים לגבש ביחד את כל העובדים במקום העבודה שלכם? רוצים ליצור סדנה מיוחדת למנהלים? רוצים לקחת את גיבושוןהילדים ליום כיף? מחפשים פעילות מיוחדת לתנועות נוער? בכל המקרים הללו, נראה שיום גיבוש הוא התשובה הטובה ביותר עבורכם. אפשר לקיים ימי גיבוש נהדרים במרכז הארץ, במרחק נסיעה קצר יחסית לשפע של קבוצות. התפקיד של יום הגיבוש הוא כאמור ללכד את הקבוצה דרך פעילויות מהנות ומאתגרות במקביל. מכאן כמובן תרצו לדעת כמה עולה יום גיבוש במרכז הארץ. הנה כמה נתונים שכדאי לקחת בחשבון:

כך תדעו מהו המחיר המקובל

  • כמה זמן? – אמנם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה יום גיבוש במרכז הארץ, אך כדאי לקחת בחשבון שבחלק מהמקרים לא מדובר ממש על יום, אלא על יחידת זמן שונה. יום גיבוש רגיל אורך לרוב בין שש לשמונה שעות. עם זאת, בחלק מהמקרים תרצו שהדבר יכלול גם לינה בשטח, ולמעשה יהי מדובר על יומיים של פעילויות, וכמובן שהדבר דורש תוספת מחיר.
  • אוכל – תמיד כשמתכננים יום גיבוש במרכז כדאי לקחת בחשבון את כל נושא המזון. אפשרות זולה היא ממש לקחת אוכל לשטח כמו קופסאות שימורים. דרך אחרת היא לשלב את עניין האוכל ביום הגיבוש, כולל תהליך מיוחד של הכנת האוכל עם הדרכה מתאימה – בתוספת מחיר מתאים.
  • אטרקציות מיוחדות בתשלום – כשאתם שואלים את עצמכם כמה עולה יום גיבוש במרכז הארץ, דעו שאם מדובר על קבוצת מבוגרים, יש אפשרות לאטרקציות מיוחדות עם תשלום נוסף: למשל טיול טרקטורונים מסעיר במיוחד, גלישת גלים, טיולי אופניים, סדנת מדורות, ועוד שפע של אטרקציות מדהימות שמשפיעות על המחיר הסופי.

 

ומהו המחיר המקובל?

אם כך, כמה עולה יום גיבוש לעובדים במרכז הארץ? יש כאמור טווח מחירים מסוים שצריך לקחת בחשבון. הסדנאות הזולות ביותר והבסיסיות ביותר יעלו כ120 ש"ח לאדם אחד. הסדנאות היקרות ביותר יכולות גם להגיע למחיר של 400 ש"ח לאדם. כמובן שבאמצע יש עוד טווח מחירים שיכול להשתנות לפי תנאי האירוע.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן