כמה עולה ייעוץ שיווקי?

יועץ שיווקי

ייעוץ שיווקי הוא השקעה של בעל עסק בתוכנית הניתנת לו על ידי אדם מומחה, והמיועדת בכדי להביא את העסק למצב של רווח וצמיחה. אדם השוכר את שירותיו של יועץ שיווקי, עושה זאת על מנת לשפר את הדרך שבה העסק עצמו עובד באמצעות נקיטת פעולות חדשות, וגם בכדי לדעת כיצד לשמר את הפעולות שהובילו להצלחה בעבר. בעל העסק יעבור תהליך ובו יקבל כלים ויעשה פעולות ממשיות, שיעלו את ההתנהלות העסקית שלו ברמה, ויעזרו לו להפוך את העסק למצליח.

למה מומלץ לשכור יועץ שיווקי?

מובן מאליו שכל בעל עסק ירצה לראות אותו מרוויח, ויודע כיצד עליו לעשות זאת באופן עקרוני. אך המעורבות הרגשית לעיתים מטשטשת את היכולת להסתכל על הדברים מהצד, ולפעול בצורה יעילה. בהקמת עסק כל אדם מכין לעצמו תכנית עסקית כזו או אחרת, לפיה ירצה לעבוד בכדי לפתח אותו, להגדיל את קהל הלקוחות וכמובן את המכירות בפועל. אך כאשר העסק נקלע למשבר או פשוט מדשדש במקום, גם אין הפסדים כספים של ממש- רצוי להיעזר בבעל מקצוע שאיננו מעורב אישית ושייתן חוות דעת מקצועית, המגיעה מנקודת השקפה אובייקטיבית.
ממש כמו בתהליך של אימון אישי, גם ייעוץ שיווקי אמור לחזק את "המתאמן"- בעל העסק- ולתת לו כלים לעבודה נכונה יותר, הן מבחינה אישית והן מבחינה עסקית. תפקידו של היועץ הוא למקד את בעל העסק בתהליך, ולגרום לו לעשות את הדברים שנקבעו, גם אם ישנם ענייני יום-יום דחופים על הפרק, אשר הופכים את מלאכת השיווק לחשובה פחות כרגע.

טווח המחירים לשכירת יועץ שיווקי

השאלה כמה עולה ייעוץ שיווקי עשויה להיענות במספר דרכים. חשוב בכל מקרה לזכור שמדובר בהשקעה שייתכן וייקח זמן עד שתראו את הפירות שהיא תניב. עלות הייעוץ תלויה במחירון של היועץ עצמו, אך ייתכן ותשתנה לפי סוג הליווי הנבחר. ישנם יועצים המציעים מגוון סוגי תהליכים בהדרכתם, ומתמחרים אותם שונה. כך למשל תוכלו לבקש פגישה אחת ממוקדת, או תהליך בן כמה פגישות שמספרן יוגדר מראש, או ליווי חודשי קבוע- הכול בהתאם לצרכים של העסק שלכם, וכמובן לתקציב שאותו תוכלו לפנות עבור הנושא.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן