כמה עולה ייעוץ של גרפולוגים מומחים

גרפולוגים מומחים

תחום הגרפולוגיה הינו ניתוח אופי אישי המבוסס רק על כתב היד של הנבדק. גרפולוגיה נפוצה יותר ויותר בשנים האחרונות ואנו נתקלים בתכנים העוסקים בגרפולוגיה באינטרנט, שומעים תוכניות גרפולוגיה רבות ברדיו ולרוב יכולים לצפות בטלוויזיה בתוכניות שונות של גרפולוגים מומחים.

שימושי אבחון גרפולוגי

האבחון הגרפולוגי הוא מקור מידע עצום לאלו הנקראים גרפולוגים מומחים, לאבחון גרפולוגי יכולים להיות שימושים רבים ושונים ויכולים להתפרש במשמעויות שונות. ישנם אבחונים גרפולוגים מוכווני תעסוקה שמטרתם היא לתת לנו אופק תעסוקתי והכוונה לכיוון תעסוקה מסויים, כיום גם לחלק מהמעסיקים מקיימים בראיון עבודה בדיקת גרפולוג. עוד שימוש בגרפולוגיה הוא אבחון משפטי, גרפולוגים מומחים כיום יודעים להבדיל בין חתימות מזויפות ולנתח כתב כחלק מתהליך משפטי. שימוש  נוסף לגרפולוגיה והנפוצה ביותר היא לבנות לאדם הבא לייעוץ פרופיל פסיכולוגי אישי המנתח את אופיו לפי כתב היד שלו, רבים מהאנשים נעזרים בגרפולוגים במקרים של שינוי בחיים או רצון בשינוי שכזה.

מה כולל אבחון גרפולוגי

יש כמה סוגים של אבחונים ועל כן קיימים טווחים גדולים במחירים עליהם נפרט בהמשך. ישנן מספר דרכים לקבלת יעוץ גרפולוגי אישי, באמצעות פגישה או מס' פגישות אישיות, באמצעות העברת פקס או שליחת קובץ של כתב היד וקבלת מענה טלפוני או מענה בכתב. באמצעות פגישה או פגישות אישיות תוכלו להגיע לאבחון המדוייק ביותר, ישנם גרפולוגים העובדים בשיטת שתי פגישות – הראשונה היא פגישה בה המאובחן מתבקש לכתוב ולצייר דברים שונים ובפגישה השניה מתבצעת הצגת הניתוח לאחר הגרפולוג ניתח בעצמו את תוצאות הפגישה הראשונה.

אז כמה זה עולה לנו?

בהתאם לשינויים באופי פגישות היעוץ והמגוון הגדול של סוגי היעוץ הגרפולוגי בשוק, המחירים נעים בטווח של  300 – 1800 שקלים ליעוץ גרפולוגי ואף יותר אם אתם רוצים להיוועץ עם גרפולוגים מומחים יותר. הטווח הגדול מעיד על היצע רב של שירותים כך שכל אחד יכול לבחור איזה ניתוח הכי יתאים לו בהתאם למחירים. באמצעות פגישות אישיות עם גרפולוגים תוכלו לקבל יעוץ, הכוונה וניתוח אישי לאופי הייחודי שלכם וכל זה בתוך כתב היד שלכם.

גרפולוגים מומחים
גרפולוגים מומחים

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן