כמה עולה כיום להתחתן בתל אביב?

חתונה איכותית במחירים הוגנים

אנשים רבים מגיעים לחתונות יום יום וכל פעם מחדש מתפלאים על רמת ההשקעה. חתונות כמו שהיו פעם היו מסתכמות בשתי מנות טובות לאוכל ובופה שפותח את האירוע, שמלת כלה מהודרת וחופה מעוצבת. היום חתונות כבר הגיעו לרמה אחרת וקבלות הפנים שיש, הכניסות של החתן והכלה, הבופה שעשיר הרבה יותר מפעם ובכלל כל ההפקה עצמה מרמת התאורה ועד המסיבה שמגיעה עד השעות הכי מאוחרות הופכת את החתונה לאירוע מאוד מושקע וגם מאוד יקר. חתונה יכולה לעבור בקלות את רף מאה אלף השקלים ומידי שנה כל העסק רק הולך ומתייקר עם הרף הגבוה שנקבע.

אילו אולמות יש בתל אביב והאם יש פער מחירים מאזורים אחרים?

יש הרבה פרמטרים שמסבירים מדוע המחיר גבוה מאוד אך למעשה אחד הדברים שקובעים הוא האזור. אירועים בתל אביב יעלו יותר מאירועים בבאר שבע מסיבה אחת פשוטה: האזור הזה יקר יותר. יש יותר ביקוש בתל אביב ונוסף לעובדה הזו להחזיק גן או אולם אירועים בתל אביב יעלה הרבה יותר כסף מלהחזיק אולם כזה באזור תעשייה בחיפה או בקיבוץ בנגב. אולמות אירועים ואירועים בתל אביב יכולים לעלות מחיר דומה לצפון או לדרום אך מה שתקבלו יהיה מעט פחות.

עלות החתונה בתל אביב

  • כדי לדבר נכון על מחירים צריך להגדיר את גודל האירוע. אירועים בתל אביב יכולים להיות אירועים קטנים כולל חתונות של לא יותר ממאה או מאתיים אנשים לעומת חתונות ענק שיכולות להגיע לחמש מאות ושש מאות אנשים. חתונות גדולות מאוד יכולות להיות יותר משתלמות אך אין הרבה אולמות או גני אירועים בתל אביב שיכולים להכיל כמות גדולה כזו של אנשים ולכן בדרך כלל לאירועים כאלה אנשים מחפשים אלטרנטיבות אחרות בקרבת מקום באזור המרכז.
  • מי שרוצה לחגוג את האירועים בתל אביב עצמה כשמדובר על עד שלוש מאות אנשים המשימה הופכת להיות הרבה יותר פשוטה. מחיר מנה בתל אביב עולה בין 250 שקלים ועד 400 שקלים כשלצורך השוואה באזורים אחרים יותר פריפריים מנה לחתונה יכולה לעלות 180 שקלים ועד 300 שקלים בלבד. תמיד אפשר למצוא יוצאים מן הכלל וגם באוזרים פריפריים שהם לא תל אביב ניתן למצוא מנות יקרות מאוד אך חשוב לזכור שאיכות המנה יכולה להשתנות בין המקומות למרות שהמחיר דומה.

מה סובב את מחיר החתונה בתל אביב?

מחיר חתונה בתל אביב בדרך כל לכולל את כל החבילה הבסיסית. אם אתם משלמים על מנה אתם מקבלים את האולם ואת המנות ותו לא. אם תרצו קבלת פנים, דיג'יי או כל שירות אחר כמו שירותי הגברה או מערכת תאורה, תצטרכו לברר עם האולם בו אתם חוגגים האם המחיר כולל או לא ובדרך כלל התשובה תהיה שלא.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן