כמה עולה כיסא גלגלים?

כיסא גלגלים

כיסא גלגלים הינו פתרון פשוט המסייע לאלפי בעלי נכויות לנוע באופן עצמאי. נכות הינה מצב המאפיין בלחימה יום יומית למול קשיים אשר נובעים מהשגרה, קשיים אשר אדם ללא נכות לא נתקל ואף לא מבחין בהם. קשיים אלו יכולים לנבוע מעלייה קלה בכניסה למבני ציבור, במדרגות אשר מונעות גישה לאזורים מסוימים, ואפילו מפעולות יום יומיות כגון ניקיון, בישול או תחזוקה. הקשיים הפיזיים הופכים במהרה לקשיים רגשיים, כשבעלי נכויות שונים מתחילים להסתגר בתוך עצמם וממעטים להיות שותפים פעילים בחברה. כיסא גלגלים הינו אחד מהפתרונות הפשוטים והיעילים ביותר למצב הזה. הכיסא מאפשר למאות אלפי נכים ברחבי העולם לנוע בחופשיות, ולחוות את חייהם במלואם, למרות הקשיים הכרוכים בדבר.

מהם הגורמים המשפיעים על מחיר כיסא גלגלים, ומהו המחיר לצרכן

מחירם של כסאות גלגליים הינו נתון לשינויים והשפעות משלל גורמים. הגורמים המשפיעים על מחירו של כסא גלגלים כוללים את שם המותג של הכיסא, איכות הנדסת האנוש בתוכו, העיצוב, המשקל הפיזי של הכיסא, חומר הגלם, אפשרויות קיפול במידה שישנם, ואופן ההנעה. המחיר לצרכן של כסאות גלגלים הינו מגוון ביותר. להלן מספר דוגמאות לטווח המחירים לכיסא מונע חשמלית ורגיל:
• כיסא מונע חשמלי: כיסא גלגלים בעל הנעה חשמלית יעלה לצרכן סכום נכבד של כסף. קיים מגוון של כסאות גלגלים מסוג זה, כשההבדלים ביניהם כוללים את עוצמת הנסיעה, יכולת העבירות של הכיסא, איכות הישיבה, ואופן הנהיגה. בכל מקרה מחירו של כסא כזה יעבור את עשרת אלפים השקלים כמעט בכל המקרים.
• כיסא גלגלים רגיל: כיסא גלגלים רגיל עשוי לעלות מאות שקלים בודדות לכיסא מאיכות ירודה בייצור סיני, ועד אלפי שקלים לכיסא גלגלים מתקפל, או כזה אשר הושקעה בעיצובו מחשבה רבה על מנת להפוך אותו לנוח במיוחד.

כיסא גלגלים

רכשו כיסא גלגלים רק מספק אמין

חשוב תמיד לזכור כי ספק אמין לכיסא גלגלים ימכור לכם את המוצר האיכותי ביותר. ספק מקצועי גם ידע להכווין אתכם לסוג כיסא גלגלים המתאים ביותר לצרכיכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן