כמה עולה כננת הרמה חשמלית

כננת הרמה חשמלית

מהי כננת הרמה חשמלית?

כננת הרמה חשמלית היא מכונה שאמורה לשנע חפצים או סחורות ממקום למקום. הכננת מותקנת בדרך כלל במקום גבוה על מסילה שמניידת אותה ממקום למקום או שהיא מעין מנוף שיכול להגיע לכל מקום בחלל מוגדר מראש. הכננת יכולה להיות בשימוש פנימי או שימוש חיצוני והיא אמורה להרים חפצים ממקום למקום כאשר עיקר השימוש בה הוא לסחורות כבדות מאוד או לסחורות שאמורות להיות ממוקמות במקומות גבוהים אליהם מלגזות לא יכולות להגיע ובטח שלא אדם עם סולם. כננת הרמה חשמלית משמשת למגזר התעשייתי והעסקי כאשר גם במגזר הפרטי יש בה שימושים רבים לשינוע של חפצים. כננת הרמה זו משמשת גם לחילוץ של כלי רכב כאשר הם תקועים.

כמה עולה כננת הרמה חשמלית?

• כננת הרמה חשמלית יכולה לעלות החל ממחיר של 400 שקלים ועד 200 שקלים. הכול תלוי בסופו של דבר בפרמטרים משתנים כמו למשל היצרן או המותג. יצרניות מפורסמות כמו יונדאי יכולות לגבות מחיר גבוה מאוד ולאו דווקא מצדיק את איכות הכננת. מחיר הכננת משתנה לא רק לפי היצרן אלא לפי המפרט שלה. ישנן כננות שיכולות להעמיס משקלים כבדים מאוד של כמה טונות לעומת כננת הרמה חשמלית שיכולה להעמיס עד כחמש מאות קילו בלבד.

• אמנם כננת הרמה חשמלית עדיפה בהרבה על כננת ידנית אך במקרים ספציפיים אולי עדיפה ומשתלמת יותר כננת ידנית בעיקר כאשר מדובר במשקלים נמוכים או בתדירות שימוש נמוכה יחסית. כננת ביתית יכולה להתאים לשימוש במנגנון ידני אך מנגנון חשמלי לא סתם מייקר את המחיר כיוון שהוא עדיף בהרבה ונוח לתפעול.

כננת הרמה חשמלית

כננות חשמליות מיועדות

כננת הרמה יכולה להתאים באופן ייעודי לקומות מסוימים כמו למשל על רכבים שנועדו לחלץ רכבים אחרים או להוות כננת ניידת. כננות כאלו יכולות להיות יקרות יותר וגם תהליך ההתקנה בדרך כלל מלווה בתשלום נוסף. סך הכול כננת היא הוצאה נסבלת ביותר והשימוש שלה יחסוך לכם גם זמן רב שיפנה מקום לעבודה נוספת במחסן או בעסק וגם כוח אדם רב שנחסך שיעלה ב-ודאות הרבה יותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן