כמה עולה כסא מחשב ומה ישפיע על המחיר שלו?

כסא מחשב

הכסא שנקרא כסא מחשב קיבל את שמו, בעיקר משום שהוא משמש אותנו לצורך ישיבה ממושכת מול המחשב. אנו משתמשים בכסאות הללו גם במשרדים כמובן ובמקומות העבודה – ובמקביל אנו זקוקים להם גם בבית שלנו, שכן גם כאן אנו יושבים לא מעט שעות מול המחשב, וזקוקים לתמיכה מתאימה. מובן שאם כן, עלינו לחשוב בכל מקרה מהו המחיר המקובל עבור כסאות מחשב, ואיך נדע האם כסא הוא זול או יקר, בהתאם לכל מיני קריטריונים.

כסא מחשב מתומחר לפי הקריטריונים הבאים:

● יכולת נשיאת משקל – לרוב, כסא מחשב יכול לשאת אדם עד למשקל של 120 ק"ג. אולם, מה יעשו אנשים שהם כבדי משקל במיוחד? במקרים הללו כדאי לא לקחת סיכון. אולם, זה לא אומר שצריך להימנע לגמרי מישיבה על הכסאות הללו. לרוב, הפתרון הטוב ביותר הוא לקנות כסאות מיוחדים. הכסאות הללו יכולים לעמוד גם במשקלים גבוהים עוד יותר. יש לקחת בחשבון כמובן, שגם המחיר שלהם יהיה גבוה יותר, ולעתים אף כפול מזה של כסא רגיל.
● תמיכה ארגונומית – חשוב מאד להביל בין כסאות למחשב במראה המוכר (כלומר עם ריפוד וידיות ותמיכה לגב), לבין הכסאות הארגונומיים. כסא ארגונומי למחשב הוא כסא שהרבה יותר מוקפד בעיצוב שלו. הוא מתוכנן כך שהוא ייתן תמיכה מושלמת לגוף שלכם. זה אומר שהכסא גם נותן זווית נוחה לרגליים ולכפות הרגליים שלכם, ומספק תמיכה מאלה לגב העליון, לגב התחתון ואף לצוואר שלכם. אם אתם יושבים שעות ארוכות מאד מול המחשב, הרי שכדאי בהחלט להשקיע בכיסא שכזה. זה נכון שהוא יקר יותר מכסאות רגילים למחשב, אבל זה ישתלם לכם מבחינת הבריאות שלכם.
● איכות הבד – עוד קריטריון שבהחלט יכול להשפיע על המחיר של כסא מחשב נוגע לחלק החיצוני שלו, ולבד שממנו הוא עשוי, או ליתר דיוק לחומר הגלם. לרוב, הכסאות הם עם ציפוי של בד. השאלה היא האם זה בד נושם ונעים, או בד מלאכותי שפחות נושם. היתרון בחומרים שהם פחות איכותיים, הוא במחיר הזול שלהם כמובן, אבל אם אתם זקוקים לכסא לישיבה ממושכת, כדאי להשקיע קצת יותר. יש כמובן גם כסאות למחשב שהם מחומרים שאינם בד – כמו עור או חומרים דמויי עור, והמחיר שלהם יהיה גבוה יותר.
● עיצוב – גם זה משחק תפקיד בתמחור של הכסאות. זה נכון שהעיצוב הוא לא הכל, אבל דווקא אם אתם צריכים למשל כסאות למחשב במקום העבודה, כדאי להתחשב בכך – ולזכור שזה משפיע על המחיר.

כסא מחשב

 

 

 

 

ומהו טווח המחירים המקובל?

לרוב, הכסאות בטווח המחירים הזול יעלו בין 300 ל500 ש"ח. הטווח האמצעי הוא בין 500 ל1,000 ש"ח לכסא אחד, והכסאות היקרים יותר, יכולים גם להיות יקרים יותר מ1,500 ש"ח.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן