כמה עולה כסא מחשב?

כסא מחשב הוא בין פריטי הריהוט החשובים ביותר בבית או במשרד. היות ואת רוב שעות היום אנו מבלים בהקלדה על המחשב או בצפייה בסרטונים, יש צורך בכיסא אורטופדי שיהיה נוח לישיבה ממושכת. ישנו מגוון רחב של דגמי כיסאות ולא תמיד קל למצוא את זה שמתאים לחלל מבחינת גודל, מידות ועיצוב.

פרמטרים המשפיעים על מחירו של כסא מחשב

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלו כסא מחשב:

א. חומר – ההבדל העיקרי הוא בין חומרי הגלם המשמשים לייצור כסאות. לצד דגמים מפלסטיק יש כסאות מתכת, דמוי עור, עור, עץ, במבוק וראטן. ככל שחומר הגלם המשמש לייצור המחשב יקר ונדיר יותר, כך צפוי המחיר שלו לעלות.

ב. יצרן – כמו בתחומים אחרים שקשורים לריהוט הבית או המשרד, ליצרן יש השפעה ישירה על המחיר. יצרן מוכר ואמין ירשה לעצמו לגבות מחיר גבוה אך גם יעניק אחריות לאורך זמן. לעומת זאת, יצרן פחות מפורסם עשוי להציע מחירים נוחים כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד.

ג. מבנה – התמיכה האורטופדית של כסאות מחשב נקבעת על פי המבנה. כיסא מחשב יוקרתי יגיע במבנה אורטופדי וידיות מרופדות, הוא יחלק בצורה ארגונומית את העומס על הגב ויקנה תמיכה לכל הגוף כולל כרית ראש לתמיכה בצוואר והורדת עומסים. לעומת זאת, כיסא פשוט יאפשר רק עלייה והורדה של המושב או סיבוב של 360 מעלות.

ד. תוספות – יש אפשרות לשלם בנפרד על תוספות עבור כסאות מחשב. גלגלי סיליקון יעלו 50 ש"ח והרכבה בבית הלקוח תעלה 60 ש"ח בממוצע.

כיסא מחשב

 

 

 

 

 

 

טווח מחירים

כיסא מנהלים עם מנגנון סינכרוני משוכלל, מושב החלקה, משענת גב מתכוונת ויצרן מוכר יעלה 2,300-4,000 ש"ח. כיסא פשוט מפלסטיק יעלה 200-300 ש"ח וכיסא עץ יעלה 500 ש"ח בממוצע.

פערי המחירים בין כסאות מחשב עשויים להגיע למאות שקלים. חשוב לבחור את הכיסא רק לאחר שמרהטים את חלל הפנים ומחליטים על שולחן. יש לוודא שגובהו של כסא מחשב מתאים לישיבה נוחה וללא כאבי גב. אפשר לקבל המלצות על כיסאות ולבדוק איזה חברות מייצרות את הדגמים המוצלחים ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן